Feladatok
- beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása bolgár és magyar nyelven
- főleg házi szórakoztató rendszerekkel, háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás telefonon, e-mailben, vagy chat-en, valamint egyéb,
- back office feladatok ellátása
- tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek
- felmerülő reklamációk kezelése
- a munkához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
- kiváló kommunikációs készség bolgárul és magyarul, ügyfélközpontú szemléletmód
- érdeklődés és affinitás műszaki újdonságok iránt
- alapos számítógépes felhasználói ismeretek
- pontosság, rugalmasság, tanulási hajlandóság és gyors tanulási készség
Előnyt jelent
- kiváló kommunikációs készség bolgárul és magyarul, ügyfélközpontú szemléletmód
- érdeklődés és affinitás műszaki újdonságok iránt
- alapos számítógépes felhasználói ismeretek
- pontosság, rugalmasság, tanulási hajlandóság és gyors tanulási készség
Amit kínálunk
- határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaszerződés
- tervezhető, versenyképes fix havi jövedelem + jutalék
- rugalmas és előre kiszámítható munkaidő beosztás éjszakázás nélkül
- részvétel szakmai képzéseken, tréningeken
- valóban felelősségteljes feladatok egy multinacionális és támogató környezetben
- jó csapat, kiváló munkakörülmények, home office lehetőség betanulás után
Céginformáció
Kiemelt ügyfelünk innovatív technológiái, kivételes termékei és azok élenjáró kialakítása megköveteli ügyfeleink minőségi kiszolgálását, melyhez most bolgár ügyfélszolgálati pozícióra várjuk a megfelelő jelöltet budapesti munkavégzési hellyel.