Feladatok

    • épületeink vagyonvédelmét szolgáló technikai fejlesztésekben aktív részvétel;
    • a Társaság ingatlanainak helyszíni ellenőrzése;
    • rendkívüli események bekövetkezése esetében az ingatlanok soron kívüli ellenőrzése, a szükséges helyszíni intézkedések megtétele;
    • az ingatlanellenőrzések során a kockázati kitettséget növelő körülmények és hiányosságok feltárása, az ingatlanok védelmére szolgáló vagyonvédelmi eszközök, módszerek és a vagyonvédelmet szolgáló előírások hatásosságának és hatékonyságának folyamatos ellenőrzése;
    • a vagyonőrök szolgálatellátásának ellenőrzése;
    • élőerős őrzésvédelmi, mechanikai, elektronikai, szervezési, valamint szabályozási megoldásokat tartalmazó részletes javaslatok kidolgozása;
    • az ingatlan ellenőrzések és javaslatok dokumentálása;
    • kapcsolattartás a Társaság társigazgatóságainak munkatársaival a Társasággal jogviszonyban álló vagyonvédelmi vállalkozásokkal és a hatóságokkal.

Elvárások

    • középfokú műszaki iskolai végzettség;
    • legalább 2 év munkatapasztalat a feladatok ellátásához kapcsolódó területen;
    • felhasználói szintű MS Office ismeretek (Outlook, Word, Excel);
    • B kategóriás vezetői engedély, megbízható vezetési gyakorlat;
    • a feladatok ellátásához kapcsolódó jogszabályok és előírások ismerete;
    • jó kommunikációs készség;
    • határozott fellépés;
    • képesség az önálló munkavégzésre;
    • problémamegoldó képesség.

Előnyt jelent

    • tűz - és munkavédelmi szakképesítés;
    • felsőfokú műszaki iskolai végzettség;
    • rendészeti végzettség, tapasztalat.

Amit kínálunk

    • közös megegyezés szerinti jövedelem;
    • munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti nettó 40 órás) foglalkoztatás;
    • belső előírás szerinti béren kívüli juttatás (Cafeteria);
    • céges mobiltelefon, belső előírás szerint;
    • szakmai fejlődési lehetőség, tapasztalt munkatárs irányítása mellett;
    • kulturált munkakörülmények;
    • BKV bérlet.

Céginformáció

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található. Munkatársaink egy transzparens, folyamatosan fejlődő, egészségtudatos, emberközpontú és családbarát munkahelyen dolgoznak, ahol törekszünk a munkatársak anyagi és szellemi megbecsülésére is. Fontosnak tartjuk a dolgozók folyamatos fejlődését, melyhez komoly szervezeti és egyéni fejlesztési programokat biztosítunk.

Jelentkezés módja

    • a pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével;
    • a jelentkezésed a Jelentkezés gombra kattintva várjuk;
    • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
    • kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
    • a BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le.

JELENTKEZEM