Feladatok

  • beszerzési folyamatok fejlesztése, megtakarítási lehetőségek keresése
  • ajánlatok bekérése és értékelése, majd előkészítése a döntéshozónak
  • kapcsolattartás a kulcsfontosságú beszállítókkal, gyártókkal, forgalmazókkal, beszerzési rendelések teljes körű ügyintézése, a vállalatirányítási rendszer napi szintű kezelése
  • potenciális beszállítók felkutatása
  • éves tárgyalások lebonyolítása a rábízott beszállítói körrel, a tárgyalások előkészítése, a megállapodások dokumentálása
  • szerződések előkészítése, jóváhagyási folyamatának kezelése
  • árlista készítése, módosítása, nyomon követése
  • készletgazdálkodás, előrejelzés, számlaellenőrzés
  • részvétel a termékfejlesztések előkészítésében
  • szoros együttműködés a társosztályokkal (raktár, kereskedelem, pénzügy)

Elvárások

  • 3-5 év irodai munkavégzést tudhat maga mögött
  • ügyfélorientált
  • határozott, logikus gondolkodású
  • önálló, precíz munkavégzésre képes
  • műszaki rajz olvasásában jártas
  • stabil számítógépes ismeretekkel rendelkezik
  • Excel, PowerPoint kezelésében jártas
  • elemzések, kimutatások készítésében tapasztalt
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik

Előnyt jelent

  • vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat
  • 20 km-es vonzáskörzetben lakik

Amit kínálunk

  • versenyképes bérezés
  • cafeteria juttatás a próbaidő leteltét követően
  • komfortos munkakörnyezet
  • családias munkahelyi légkör
  • stabil vállalati háttér
  • dolgozói vásárlási kedvezmények

Céginformáció

MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft.
Lábatlani székhelyű, 100 %-ban magyar tulajdonban lévő MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. 30 éve van jelen a háztartáshigiéniai piacon.
Stabil háttérre és szaktudásra építve, célunk a jó és állandó minőségű higiéniai papírtermékek előállítása, partnereink megbízható beszállítójaként.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük a „jelentkezem” gombra kattintás után csatolja magyar nyelvű Önéletrajzát bérigény megjelölésével.

JELENTKEZEM