Feladatok

- Napi szintű kapcsolattartás a beszállító partnerekkel, új hazai és nemzetköri források felkutatása
- Ártárgyalások, szerződések, megállapodások előkészítésében való közreműködés
- A vonatkozó termékek, szolgáltatások megrendelése és a beszállítások koordinálása
- Ellátásbiztonság fenntartása, készletoptimalizálás, a raktárkészlet felügyelete
- Kapcsolódó nyilvántartások vezetése és riportok készítése

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Precíz adminisztratív képességek és magabiztos Excel-tudás
  • Kiváló kommunikációs készség és tárgyalóképesség
  • Önállóság, rugalmasság, proaktivitás és a folyamatos fejlődésre való nyitottság
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Kitűnő konfliktus kezelési készség, kollegialitás
  • Vámügyintézés

Előnyt jelent

  • Ha dolgoztál már élelmiszeripari vagy vegyipari területen
  • Új ismeretekre, új területekre, új emberekre való nyitottság -proaktív szemléletmód -önálló munkarendre való nyitott személyiség.
  • MiniCrm ismeret

Amit kínálunk

Közös megegyezésen alapuló fix alapfizetés -folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk és egy izgalmas terület teljes megismerését -iroda, céges mobiltelefon igény esetén -igény szerint rugalmas időbeosztásra is nyitottak vagyunk -bejelentett, alkalmazotti jogviszony vagy megbízási jogviszony szerződéssel

Céginformáció

  • Irodánk Budán található
  • Azonnali munkakezdésre van lehetőség

Csatlakozz hozzánk, ha szeretnél egy dinamikus, innovatív csapat része lenni, és segítsd a beszerzési folyamatok optimalizálását!

Jelentkezés módja

Erre az állásra önéletrajz csatolása nélkül jelentkezhet!

JELENTKEZEM