Feladatok

Nálunk ezekkel a feladatokkal találkozhatsz:
  • digitális beszerzési folyamatok kezelése: ajánlatkérések és rendelések rögzítése, nyomon követése és adminisztrációja,
  • kapcsolattartás hazai és nemzetközi beszállítókkal – új partnerek felkutatása is a feladataid közé tartozik,
  • árajánlatok bekérése, árak egyeztetése és fuvarszervezés gördülékeny lebonyolítása.
  • innovatív vállalatirányítási rendszer (pl. CRM) használata: számlák, szállítólevelek rögzítése, raktárkészletek nyomon követése,
  • beszerzési tervek, kimutatások és összesítések készítése.
  • szoros együttműködés a műszaki és adminisztratív csapatokkal, valamint részlegvezetők támogatása,
  • adminisztráció (pályázat is), dokumentumok kezelése, készítése.

Elvárások

Jelentkezz hozzánk, ha
  • legalább érettségivel rendelkezel,
  • pontos, precíz, rendszerető vagy, és odafigyelsz a részletekre is,
  • rendszerszemléletű és felelősségteljes vagy,
  • magabiztosan kezeled az MS Office programokat,
  • csapatjátékos vagy, de önállóan is magabiztosan tudsz dolgozni,
  • megbízható, agilis, kitartó személyiséggel rendelkezel, és jól bírod a stresszt,
  • minimum 1-3 év adminisztratív, pénzügyet is érintő területen szerzett gyakorlattal rendelkezel,
  • nem okoz gondot az angol kapcsolattartás,
  • kreativitásod és problémamegoldó készséged nálunk szárnyalhat,
  • szeretsz digitális rendszerekben dolgozni és proaktív vagy, nálunk a helyed!

Előnyt jelent

Előnyként értékeljük, ha
  • elektronikus dokumentumkezelésben (CRM, archiválás, iktatás), online projekt-menedzsment adminisztrációban szereztél tapasztalatot,
  • van tapasztalatod vámügyintézéssel kapcsolatban,
  • egyéb idegennyelv-ismerettel rendelkezel,
  • a pénzügyi mellett van számviteli, pályázati adminisztrációs tapasztalatod,
  • műszaki, fizikai, kémiai, környezetvédelmi előképzettséged, illetve beállítottságod van, például: szakmai tapasztalatod műszaki, tudományos területen (elektronika, villamosság, metallurgia, anyagtudomány, teljesítmény elektronika, induktív rendszerek, méréstechnikai módszerek),
  • diplomával rendelkezel, vagy a diploma megszerzése folyamatban van
  • különösen, ha ez szakirányú diploma (logisztika, pénzügy).

Amit kínálunk

Amiért szeretni fogsz velünk dolgozni
  • törekszünk arra, hogy stabil, biztos és elismerő munkahelyet biztosítsunk Neked,
  • fontos számunkra, hogy az ambiciózus munkatársaknak tanulási és fejlődési lehetőséget adjunk,
  • barátságos, fiatalos munkakörnyezetben dolgozhatsz,
  • a munkakör lehetőséget ad innovatív megoldások keresésére is,
  • korrekt és megbecsülést tükröző bér,
  • támogatjuk a munka-magánélet egyensúlyt rugalmas munkaidővel (heti 40 óra),
  • határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződést fogunk kötni,
  • zöld környezetben dolgozhatsz! Irodánk a XII. kerületben, a KFKI Park ligetes-erdős részén található,
  • stabil, 100%-ban magyar tulajdonú innovációközpontú cég, ahol az ötleteid számítanak,
  • cégünk az innováció és a fenntarthatóság élharcosa a kutatás-fejlesztési iparágban.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Orvosi felügyelet
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Parkoló

Céginformáció

A H-ION Kft. alapítói, vezetői és dolgozói elkötelezettek a tudományos és műszaki fejlesztések iránt. Cégünk hírnevének, piaci pozíciójának fenntartását és erősítését megbízható, magas színvonalú, minőségi munkavégzés és hatékony minőségirányítás garantálja. Kiemelt fontosságot tulajdonítunk a céljaink elérését biztosító minőségpolitika és vállalati kultúra folyamatos fejlesztésének. Hiszünk a gondolat teremtő erejében, a kreatív ötletek létjogosultságában, a folyamatos innováció szükségességében.
 

Jelentkezés módja

A „JELENTKEZEM” gombra kattintva küldd meg nekünk fényképes szakmai önéletrajzod „Beszerző - Adminisztrátor” megjelöléssel!

JELENTKEZEM