Főbb feladatok, munkák:

  • Folyamatos kapcsolattartás meglévő beszállítókkal
  • Együttműködés a központi stratégiai beszerzéssel
  • Rendelések kiadása és nyomonkövetése az anyag beérkezéséig
  • Beszerzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok végrehajtása, vállalatirányítási rendszer folyamatos karbantartása
  • Termeléstervezés támogatása
  • Beszállítók értékelése és fejlesztése
  • Új beszállítók felkutatása, ajánlatok kérése, kiértékelése
  • Új és már futó projektekben való aktív részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Legalább 1-2 év beszerzési területen szerzett tapasztalat
  • Magas szintű Microsoft Excel ismeret
  • SAP ismeret
  • Proaktivitás és csapatjáték
  • Gyors probléma megoldó képesség

Amit kínálnak:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Éves bónusz
  • Magas összegű cafeteria juttatás és nettó 30ft/km bejárási támogatás
  • Hosszú távú munkalehetőség egy folyamatosan fejlődő vállaltnál
  • Fejlődési lehetőség nemzetközi munkakörnyezetben
  • Vidám, összetartó, támogató csapat

Munkavégzés helye és ideje:

  • Eger
  • Rugalmas munkaidő

Jelentkezés módja:

Kérjük, küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezést követően?

A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM