Feladatok

  • alapanyagok és csomagolóanyagok beszerzése, új források felkutatása és az árak versenyeztetése
  • kapcsolattartás beszállítókkal, árajánlatok elemzése és beszerzési döntések előkészítése
  • megrendelések, fuvarszervezés és adminisztráció lebonyolítása
  • piaci trendek figyelése, riportok készítése és beszerzési folyamatok optimalizálása
  • együttműködés a cégen belüli részlegekkel, az igények összehangolása
  • vámügyintézés

Elvárások

  • felsőfokú végzettség
  • precíz adminisztratív képességek és magabiztos Excel-tudás
  • kiváló kommunikációs készség és tárgyalóképesség
  • önállóság, rugalmasság, proaktivitás és a folyamatos fejlődésre való nyitottság
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • kitűnő konfliktus kezelési készség, kollegialitás

Előnyt jelent

ha rendelkezel:
  • tapasztalattal élelmiszeripari vagy vegyipari területen
  • illetve jártas vagy EKAER ügyintézében

Amit kínálunk

  • családias és támogató csapat
  • biztonságos, dinamikusan fejlődő és stabil munkahely
  • prémium magán egészségbiztosítás, amely a próbaidő után áll rendelkezésére
  • teljesítményorientált, motiválós juttatási rendszer, amely lehetőséget ad a kiemelkedő munkáért járó elismerésre
  • kedvezményes vásárlási lehetőség termékeinkből
  • munkavégzés helyszíne: Veresegyház, home office elérhető megbeszélés szerint.

Céginformáció

Cégünk, a GAL SynergyTech Zrt. egy dinamikusan fejlődő magyar vállalkozás, amely vitaminok és étrendkiegészítők fejlesztésével, előállításával és értékesítésével foglalkozik. Fontos számunkra, hogy termékeinkkel segítségére legyünk egészségüket megőrizni és javítani kívánó embereknek.

Jelentkezés módja

Ha érdekel a lehetőség, jelentkezz hozzánk fényképes önéletrajzod és motivációs leveled elküldésével, hogy megismerhessünk!

JELENTKEZEM