Feladatok

  • Bejövő számlák ellenőrzése, egyeztetése rendszerben lévő adatokkal
  • Számlákhoz szükséges dokumentációk összegyűjtése, elektronikusan és/vagy papíron
  • Szállító partnerek számláihoz kapcsolódó reklamációkezelés
  • Vállalatirányítási rendszer adatainak karbantartása, kezelése, javítása
  • Új projectek támogatása -aktív közreműködés
  • Folyamatok javítására, fejlesztésére javaslattétel
  • Társosztályokkal való kommunikáció

Elvárások

  • Közgazdász diploma
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • 3 éves munkatapasztalat irodai környezetben
  • Angol középszintű kommunikáció szóban és írásban
  • Vállalatirányítási rendszer ismeret
  • Alapszintű Excel felhasználói tudás

Amit kínálunk

  • Stabil munkalehetőség
  • Kellemes, modern irodai légkör egy dinamikusan fejlődő cégnél
  • Versenyképes fizetés
  • SZÉP Kártya juttatás
  • Jelenléti bónusz
  • Munkába járás támogatása 30,-Ft/km

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A BFB plus Kft. egy nemzetközileg elismert belga tulajdonban lévő (Versele-Laga), kisállateledel-gyártással és forgalmazással foglalkozó vállalat- csoport tagja, melynek Csévharaszton (Pest Vármegye délkeleti részén) működik telephelye.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM