AEROPLEX Közép-Európai Kft.

Az Aeroplex Közép-Európai Kft. a régió legnagyobb független repülőgép karbantartó vállalata, amely 30 éves múltra tekint vissza a Liszt Ferenc repülőtéren. Közel 800 fős cégünk magasan képzett szakemberekkel kiváló minőségű szolgáltatásokat kínál a karbantartástól a legmélyrehatóbb javításokig, főként a legismertebb Boeing és Airbus repülőgép típusokon. Ha érdekel a repülőtér világa, emellett egy stabil, megbízható céget keresel, ahol folyamatosan szélesítheted a szakmai tudásod, az Aeroplex a Te helyed!
 
Lépj te is a fedélzetre és dolgozz velünk egy stabil és kiszámítható, ugyanakkor folyamatosan fejlődő környezetben!

Csatlakozz hozzánk AOG beszerző csapatunkba!
Az AOG Team tagjaként a kritikus repülőgép-anyag-, alkatrész-, szerszámigények kezeléséért leszel felelős, a különböző légitársaságoknak nyújtott 24 órás logisztikai szolgáltatásunk keretein belül.

Munkarend: 12 órás műszakos: 1 nap nappal (7:00-19:00), 1 nap éjszaka (19:00-7:00) - 2 nap pihenő

 

Beszerzési és értékesítési koordinátor (AOG beszerző)

A feladataid a következők lesznek:

  • Kapcsolattartás a partnerekkel AOG és kritikus repülőgép-anyagigény esetén
  • Repülőgép alkatrészek, anyagok beszerzése az összes rendelkezésre álló stratégiai és operatív beszerzési eszköz felhasználásával
  • Árajánlatok készítése az ügyfelek számára(ad-hoc értékesítés, felesleges készletek értékesítése)
  • Teljes logisztikai folyamat koordinálása (export – import, külső és belső)
  • Folyamatos kommunikáció és információáramlás biztosítása a partnerek és a felelős részlegek között
  • Zökkenőmentes együttműködés a partner (légitársaság) karbantartási vagy beszerzési részlegével a napi operatív tevékenység támogatása érdekében
  • Hangár karbantartás alatt álló repülőgépek AOG igény kezelésének támogatása
  • Panaszkezelés

Amit tőled várunk:

A sikeres AOG beszerző egy dinamikus, pörgős személyiség, aki a hirtelen fellépő problémák esetén azonnal mozgósítja magát a minél gyorsabb megoldás kivitelezése érdekében. Erőssége az angol nyelvű kapcsolattartás, a gyors döntéshozás, és ha falakba ütközik, kreatív gondolkodásával új lehetőségeket vesz számba.
Fontos, hogy tudd vállalni az alábbi munkarendet: 12 órás műszakos: 1 nap nappal (7:00-19:00), 1 nap éjszaka (19:00-7:00) - 2 nap pihenő

A fenti feladatok ellátásához az alábbi kompetenciákat tartjuk fontosnak:

  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Önállóság
  • Döntéshozatali képesség stresszes helyzetben
  • Priorizálási képesség
  • Erős szervezettség, multitaskingra való képesség
  • Stressztűrő és eredményorientált személyiség
  • Erős MS Office ismeretek

Előnyt jelent:

  • BA diploma repüléstechnika, légiközlekedés-menedzsment, ellátásilánc-menedzsment vagy üzleti adminisztráció szakon
  • Minimum 2 éves munkatapasztalat beszerzés, anyagmenedzsment vagy ellátási lánc területén (légi- vagy autóipari tapasztalat előnyt jelent)

Amit nyújtunk:

  • Vállalati bónusz
  • Sportolási kedvezmények (AYCM)
  • Élet- és balesetbiztosítási program
  • Bank- és mobil előfizetési kedvezmények
  • Munkába járási támogatás (kormányrendelet szerint)
  • Étkezési hozzájárulás
  • Belső és külső képzések
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
Cégnév: AEROPLEX Közép-Európai Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK