- PO rendszer karbantartása, fejlesztési kommunikációban való részvétel, rendszer "key user" szerepkör betöltése
- Szerződések fizikai iktatása, aláíratása, postázása, valamint alap- és kiegészítő tevékenységekhez kapcsolódó szerződések előkészítése, aláírás menedzselése
- Beszállítókkal való napi kapcsolattartás, árajánlatok bekérése, új beszállítók beléptetése
- Tenderanyagok előkészítése és a tender folyamat támogatása
- Számlázási problémák egyeztetése, új cikkszámok, tételek bevezetése a meglévő partnerekhez
- Szerződések sablonok alapján történő előkészítése és partnerbeállítások dokumentálása
- Proaktív írásos és telefonos kommunikáció a belső kollégákkal és beszállítókkal
Elvárások:
- 2-4 év beszerzés területén szerzett tapasztalat
- pénzügyi vagy logisztikai középfokú végzettség
- Szerződéskezelésben és projektekben való jártasság, multis háttér előny
- Magabiztos Office ismeretek, különösen Excel tudás
- középfokú tárgyalóképes angol tudás
- önállóság, proaktív hozzáállás, rugalmasság és talpraesettség
Egyéb információ az állásról:
Ügyfelünk egy nemzetközi, különböző iparágakban tevékenykedő szolgáltató cég. Olyan munkatársakat keres, akik hozzájárulnak a vállalat folyamatos növekedéséhez és fejlődéséhez, proaktív hozzáállásukkal és megbízhatóságukkal.