• PO rendszer karbantartása, fejlesztési kommunikációban való részvétel, rendszer "key user" szerepkör betöltése
  • Szerződések fizikai iktatása, aláíratása, postázása, valamint alap- és kiegészítő tevékenységekhez kapcsolódó szerződések előkészítése, aláírás menedzselése
  • Beszállítókkal való napi kapcsolattartás, árajánlatok bekérése, új beszállítók beléptetése
  • Tenderanyagok előkészítése és a tender folyamat támogatása
  • Számlázási problémák egyeztetése, új cikkszámok, tételek bevezetése a meglévő partnerekhez
  • Szerződések sablonok alapján történő előkészítése és partnerbeállítások dokumentálása
  • Proaktív írásos és telefonos kommunikáció a belső kollégákkal és beszállítókkal

Elvárások:

  • 2-4 év beszerzés területén szerzett tapasztalat
  • pénzügyi vagy logisztikai középfokú végzettség
  • Szerződéskezelésben és projektekben való jártasság, multis háttér előny
  • Magabiztos Office ismeretek, különösen Excel tudás
  • középfokú tárgyalóképes angol tudás 
  • önállóság, proaktív hozzáállás, rugalmasság és talpraesettség

Egyéb információ az állásról:

Ügyfelünk egy nemzetközi, különböző iparágakban tevékenykedő szolgáltató cég. Olyan munkatársakat keres, akik hozzájárulnak a vállalat folyamatos növekedéséhez és fejlődéséhez, proaktív hozzáállásukkal és megbízhatóságukkal.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p><strong>Amit kínálunk: </strong></p> <ul> <li>Hosszú távú, stabil munkalehetőség egy nemzetközi h
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: