Feladatok
- a beszerzők munkájának segítése, feladatok előkészítése döntéshozatali pozícióba
- előkészítési / utókövetési feladatok: kapcsolattartás a beszállítókkal (külföldi/ magyar) szóban és írásban
- új beszállítók, új beszerzési lehetőségek felkutatásában való részvétel (döntés – előkészítés)
- a beszállítók versenyeztetésében és értékelésében való részvétel (döntés – előkészítés)
- kimutatások készítése, szerződések előkészítése
- együttműködés a logisztikával és értékesítéssel
- a termékcsoportok adatbázisainak karbantartása a cég vállalatirányítási rendszerében
- termékek beszerzése, megrendelések nyomon követése, ügyintézése a beszerző utasítása alapján
- statisztikai kimutatások készítésében való részvétel (előkészítés)
- külföldi és belföldi szállításszervezés
Elvárások
- középfokú végzettség érettségivel, gazdasági/kereskedelmi szakon
- az angol nyelv tárgyalóképes használata szóban és írásban egyaránt
- MS Office programok magas szinten történő használata (kiemelten az Excel)
- munkatapasztalat: min. 3 év
- készségek és személyes tulajdonságok:
- jó kommunikációs készség: írásban és szóban egyaránt
- kiváló problémamegoldó- és konfliktuskezelő képesség
- gyors, hatékony és önálló munkavégzés
Előnyt jelent
- középfokú végzettségre épülő szakirányú OKJ végzettség, vagy felsőfokú végzettség,
- hasonló területen szerzett munkatapasztalat
- a munkáltató profiljához tartozó termékismeret
- szakértelem az importfeldolgozás és a vámügyek területén
Amit kínálunk
- hosszú távú állást kínálunk Önnek egy jól bejáratott családi vállalkozásban, valamint változatos és kihívásokkal teli feladatköröket sok mozgástérrel
- dinamikus, támogató munkakultúra
- rugalmas munkaidő modellek