Feladatok

  • a beszerzők munkájának segítése, feladatok előkészítése döntéshozatali pozícióba
  • előkészítési / utókövetési feladatok: kapcsolattartás a beszállítókkal (külföldi/ magyar) szóban és írásban
  • új beszállítók, új beszerzési lehetőségek felkutatásában való részvétel (döntés – előkészítés)
  • a beszállítók versenyeztetésében és értékelésében való részvétel (döntés – előkészítés)
  • kimutatások készítése, szerződések előkészítése
  • együttműködés a logisztikával és értékesítéssel
  • a termékcsoportok adatbázisainak karbantartása a cég vállalatirányítási rendszerében
  • termékek beszerzése, megrendelések nyomon követése, ügyintézése a beszerző utasítása alapján
  • statisztikai kimutatások készítésében való részvétel (előkészítés)
  • külföldi és belföldi szállításszervezés

Elvárások

  • középfokú végzettség érettségivel, gazdasági/kereskedelmi szakon
  • az angol nyelv tárgyalóképes használata szóban és írásban egyaránt
  • MS Office programok magas szinten történő használata (kiemelten az Excel)
  • munkatapasztalat: min. 3 év
 
  • készségek és személyes tulajdonságok:
  • jó kommunikációs készség: írásban és szóban egyaránt
  • kiváló problémamegoldó- és konfliktuskezelő képesség
  • gyors, hatékony és önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • középfokú végzettségre épülő szakirányú OKJ végzettség, vagy felsőfokú végzettség, 
  • hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • a munkáltató profiljához tartozó termékismeret
  • szakértelem az importfeldolgozás és a vámügyek területén

Amit kínálunk

  • hosszú távú állást kínálunk Önnek egy jól bejáratott családi vállalkozásban, valamint változatos és kihívásokkal teli feladatköröket sok mozgástérrel
  • dinamikus, támogató munkakultúra
  • rugalmas munkaidő modellek

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, nettó bérigény megjelöléssel.
Cégnév: JKH Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Beszerzési asszisztens Veszprém megye

Beszerzés során az adminisztratív, dokumentációs feladatok ellátása Igénylőkkel egyeztetés, kommunikáció Igényléskor, specifikáció során kapcsolattartás ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE