Feladatok

  • operatív beszerzés
  • folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal: szállítói rendelések kezelése, adminisztrációja, határidők betartatása
  • bejövő számlák ellenőrzése, iktatása, áreltérések kezelése
  • termékekkel kapcsolatos adminisztráció, cikkszámnyitás
  • EKÁER ügyintézés
  • napi kapcsolattartás a társosztályokkal (logisztika, értékesítés)

Elvárások

  • középfokú végzettség
  • 2-3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • bármely vállalatirányítási rendszer ismerete
  • angol alapszintű nyelvtudás, elsősorban írásban
  • számítógépes ismeretek: MS Office programok felhasználói szintű ismerete, az EXCEL MAGAS SZINTŰ GYAKORLATI HASZNÁLATA
  • határozott fellépés, rugalmasság, precíz munkastílus

Előnyt jelent

- azonnali munkakezdés

Amit kínálunk

  • biztos vállalati háttér
  • folyamatos szakmai és személyes fejlődési lehetőség
  • irodai környezet
  • stabil fizetés + cafeteria

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Ágazatában piacvezető, több évtizedes hagyományokkal rendelkező multinacionális vállalat, amely munkavédelmi felszerelések forgalmazásával, fejlesztésével és gyártásával foglalkozik.

Jelentkezés módja

A "jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát.
Kérjük, a jelentkezésnél vedd figyelembe, hogy a meghirdetett pozícióban nincs homeoffice lehetőség.

JELENTKEZEM