Feladatok

  • Havi bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi faladatok ellátása, TB ügyintézés
  • Munkavállalók ki és beléptetésével kapcsolatos feladatok, be,- és kijelentések intézése
  • Egyszerűsített és diák foglalkoztatottak kezelése
  • Munkaügyi igazolások kiadása, letiltások kezelése
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal, adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése NAV, OEP részére
  • Adminisztratív feladatok ellátása; személyi anyagok, Tb kartonok kezelése

Elvárások

  • Maxoft program ismerete
  • Rendelkezel valamilyen releváns felsőfokú szakképesítéssel (OKJ/FOSZK) vagy gazdasági diplomával;
  • legalább 5 éves releváns tapasztalattal (Bér és TB) rendelkezel;
  • Szívesen dolgozol Excelben;
  • Precízen és pontosan végzed a munkádat és könnyen átlátod a komplex folyamatokat;
  • A betanulási időszak a Budapesti központban lesz.

Előnyt jelent

  • Munkaerő kölcsönző cégnél szerzett tapasztalat;
  • Pozitív személyiség;
  • Újító szemlélet;
  • Emberközpontú gondolkodás;
  • EFO foglalkoztatás ismerete.

Amit kínálunk

  • Gondolkodást igénylő, változatos, felelősségteljes munkát;
  • Teljes vagy részidős foglalkoztatást;
  • Széleskörű iparági portfóliót;
  • Személyes fejlődést támogató környezetet;
  • Fiatalos, dinamikus csapatot;
  • Stabil vállalati hátteret.

Céginformáció

20 éve működő magyar cég vagyunk, országszerte több irodával. Cégünk fő profilja a munkaerő kölcsönzés és közvetítés, valamint diákoknak és nyugdíjasoknak is segítünk állást találni. Hiszünk abban, hogy a jelöltjeink és a rajtunk keresztül dolgozó emberek viszik a hírünket, ezért az ő mosolyuk a legfontosabb számunkra. A családias hangulat nálunk nem csak jól hangzó frázis, teszünk is érte, hogy jó legyen hozzánk bejárni dolgozni. Közösen határozzuk meg a kicsi és a nagy célokat, nyitottak vagyunk az új ötletekre.

Jelentkezés módja

Jelentkezz fényképes magyar nyelvű önéletrajzod beküldésével.
Kérlek ne feledkezz meg a bérigény megjelöléséről!

JELENTKEZEM