Bérszámfejtő/könyvelő@Merkapt Zrt. Állás leírása: Bérszámfejtőként és munkaügyi ügyintézőként te felelsz majd dolgozóink be- és kijelentéséért, kimutatások és adatszolgáltatások elkészítéséért, de a bérek számfejtése, TB nyilvántartások kezelése is a feladataid közé tartoznak majd. Gazdasági osztályunkon kis létszámú, egymást segítő, fiatalos csapat vár. Csatlakozz hozzánk! Szakmai ismeretek: legalább középfokú végzettség (****), szakirányú végzettség ( bér és TB ügyintéző ) (****), bérszámfejőként szerzett 1-3 év tapasztalat (****), jogszabályok naprakész ismerete (***), MS Office magabiztos használata (****) Emberi tulajdonságok: Problémamegoldó képesség, precíz, pontos és felelősségteljes munkavégzés, jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, jogszabályok értelmezése és alkalmazása Előny, ha... - van alapfokú könyvelési tapasztalatod -ismered a Vectory vállalatirányítási rendszert, illetve az RLB könyvelési és bérprogramot - van kifizetőhelyi végzettséged is Az ideális jelentkező: Jól fogod érezni magad nálunk, ha szereted a szakmád, és azt nagy odaadással, pontosan és precízen, a végeredményt szem előtt tartva végzed. Nagyvállalati, mégis emberséges, egymást jól ismerő, segítő csapatban szeretsz dolgozni, szívesen részt veszel céges rendezvényeken. Ha eddig saját vállalkozásban, önállóan dolgoztál, de szeretnél váltani, biztos hátterű céget keresel, nálunk a helyed! Fontos, hogy munkavállalóinkkal jól tudj kommunikálni, az ügyintézés során keletkező adatokat bizalmasan, az előírásoknak megfelelően kezeld. Örülünk, ha már van bérügyintézői gyakorlatod, de nyitott vagy a folyamatos tanulásra, tudások aktualizálásra. Végzettség: Közgazdaság(Középfokú végzettség)), Általános(Érettségi)), Egyéb(Kiegészítő képzés)), Emberi erőforrás, HR(Kiegészítő képzés)), Közgazdaság(Bármilyen fokú diploma)) Nyelvtudás: Nem szükséges nyelvtudás) Feladatok: munkavállalók ki- és beléptetésének adminisztrációja, munkaszerződések előkészítése, bérszámfejtési- és TB ügyintézői feladatok, adó- és járulékbevallások elkészítése, beadása, kimutatások, statisztikák és egyéb adatszolgáltatások elkészítése, közreműködés könyvelési feladatokban, releváns jogszabályok, belső szabályzatok ismerete és betartása, munkavállalók TB ügyeinek intézése, nyilvántartások kezelése, kapcsolattartás munkavállalókkal Technológiák, eszközök: Trello, MS Office programok, Vectory, RLB Így dolgozunk mi: A cégen belül egy külön emeleten foglal helyet a pénzügy, számvitel és munkaügy. Természetesen tartunk mi is meetingeket, de napközben is tudunk egymáshoz fordulni a kérdésekkel, így gyorsan, hatékonyan tudjuk azokat megoldani. Kulturált, igényesen berendezett irodáink világosak, napfényesek, sok zölddel, kis terasszal. A napi szünet idejére külön teakonyha is rendelkezésünkre áll, kávégéppel. Összetartó, egymást segítő csapatba kerülsz, ahol majd megismertetünk a vállalatirányítási rendszerrel, illetve egyéb, cégspecifikus dolgokkal. Kapsz majd egy mentort is magad mellé, de nálunk mindenkitől lehet kérdezni, tanulni, hogy minél hamarabb önállóan tudj dolgozni. Igény szerint szervezünk házon belüli tréningeket, pl. kommunikációs, prezentációs, egyéb, ezeken a részvétel választható. A cégről Termékünkről: Épületgépészet A Merkapt Zrt. 1991-ben alakult, kizárólagos magyar tulajdonban lévő épületgépészeti vállalkozás, mely 2012. március 1-től működik zárt részvénytársaság formájában. A kereskedelmi vállalkozást alapító mérnökök a kezdetektől fogva igyekeztek a cég felépítésénél a szakmaiságot és a vásárlói igények komplexitását szem előtt tartani. Jelenleg Magyarországon 11 értékesítési pont működik. Missziónk: Felismertük, hogy alkalmazkodni kell a változó körülményekhez, folyamatosan együtt fejlődve a gazdasági környezettel. Mindig kihívásokat, feladatokat találni, ami lehet egy új termék bevetése egy új telephely nyitása vagy a cégcsoport bővítése. Büszkék vagyunk arra, hogy a megújulásra kollégáink is nyitottak, így sokukkal több évtizede tudunk sikeresen együtt dolgozni.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.