Egy dinamikusan növekvő számviteli és bérszámfejtési szolgáltató vagyunk. Saját irodáink és partnerhálózatunk révén Európa-szerte nyújtunk magas színvonalú szolgáltatásokat. Cégcsoportunk Magyországon 2006 óta piacvezető szerepet tölt be. Várunk Téged is a Process Solutions Group közel 400 fős magyarországi csapatába, szolnoki munkavégzéssel, az alábbi pozícióba:

Bérszámfejtő Adminisztrátor

Építsd a karriered nálunk, ha:

  • Gondolkodást igénylő és felelősségteljes feladatokra vágysz;
  • Olyan lehetőséget keresel, ahol világos és kiszámítható a karrierút;
  • Folyamatosan szeretnéd bővíteni tudásodat;
  • Szívesen vennél rész olyan tréningeken, melyek segítik szakmai fejlődésedet és fejlesztik egyéni kompetenciáidat;
  • Befogadó és támogató csapattal szeretnél dolgozni.

 

Bérszámfejtő Adminisztrátorként az alábbi feladatok várnak Rád:

  • Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára;
  • Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció;
  • Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése;
  • Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése a hatóságok felé (NEAK, MÁK, NAV, Egészség-, és Nyugdíjpénztárak);
  • Munkaviszony és jövedelemigazolások kiállítása;
  • Személyügyi anyagok naprakész nyilvántartása.

Várunk Téged a csapatunkba, amennyiben:

  • Rendelkezel valamilyen releváns felsőfokú szakképesítéssel (OKJ/FOSZK) vagy gazdasági diplomával;
  • Legalább fél éves tapasztalattal szeretnél új kihívások elé nézni;
  • Szívesen dolgozol Excelben és Wordben;
  • Precízen és pontosan végzed a munkádat és könnyen átlátod a komplex folyamatokat.

Előnyt jelent:

  • Több éves tapasztalat;
  • Középfokú angol nyelvtudás;
  • Magabiztos Excel tudás;
  • SAP bérszámfejtő szoftver ismerete.

Amit mi kínálunk

  • Gondolkodást igénylő, felelősségteljes munkát;

  • Személyes fejlődést támogató környezetet;
  • Fiatal, dinamikus csapatot;
  • Stabil vállalati hátteret;
  • Hibrid munkavégzési lehetőséget (home office, ügyfél iroda).

Munkavégzés helye:

Szolnok

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
A pályázati anyagban szereplő személyes adatok kezeléséről bővebben honlapunkon tájékozódhatsz.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció

JELENTKEZEM