Feladatok

  1. Bérek és juttatások számfejtése:
    • Alapbérek, műszakpótlékok, túlórák, bónuszok és egyéb juttatások pontos kiszámítása.
    • Táppénz, szabadság, betegszabadság és egyéb távollétek kezelése.
  2. Munkaügyi nyilvántartások kezelése:
    • Dolgozók belépési és kilépési dokumentációinak feldolgozása.
    • Bérpapírok adminisztrációja.
  3. Adózási és társadalombiztosítási kötelezettségek teljesítése:
    • Járulékok, SZJA és egyéb adók számítása és jelentése.
    • A szükséges bevallások és nyilatkozatok benyújtása a hatóságok felé (pl. NAV, TB).
  4. Kapcsolattartás:
    • Kommunikáció az alkalmazottakkal a bérrel kapcsolatos kérdésekben.
    • Együttműködés a partnerekkel és az iroda többi mujnkatársával és külső hatóságokkal.
  5. Adatszolgáltatás és jelentések készítése:
    • Bérrel kapcsolatos adatok biztosítása a cégvezetés számára.
    • Rendszeres és ad hoc jelentések készítése a bérköltségekről.
  6. Rendszerek kezelése:
    • Bérszámfejtési Kulcs-Soft szoftver kezelése, adatok karbantartása.
    • Digitális és papírmentes bérszámfejtési folyamatok kezelése.

Elvárások

  1. Szakmai végzettség:
    • Középfokú végzettség.
    • Bérszámfejtési és társadalombiztosítási szakképesítés előnyt jelent.
  2. Szakmai tapasztalat:
    • Legalább 2 éves bérszámfejtési területen szerzett tapasztalat.
    • Tapasztalat a bérelszámolási Kulcs-Soft program használatában.
  3. Jogszabályi ismeretek:
    • Naprakész tudás az adózási, és társadalombiztosítási jogszabályokról.
    • A műszakpótlékok, táppénz, szabadság és egyéb juttatások elszámolási ismerete.
  4. Személyes kompetenciák:
    • Pontosság, precizitás és megbízhatóság.
    • Kiváló problémamegoldó és szervezőkészség.
    • Jó kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.
  5. Technikai készségek:
    • Számítógépes ismeretek (MS Excel).
    • Tapasztalat papírmentes, digitális rendszerek használatában előnyt jelent.
  6. Egyéb:
    • Csapatmunkára és önálló munkavégzésre való képesség.

Előnyt jelent

  1. Szakmai tapasztalat:
    • Több éves, releváns bérszámfejtési gyakorlat.
    • Fuvarozói szektorban szerzett tapasztalat..
  2. Speciális szoftverismeret:
    • Haladó szintű tapasztalat bérszámfejtési Kulcs-Soft
    • Automatizált vagy papírmentes rendszerek használatában szerzett jártasság.
  3. Jogszabályi jártasság:
    • Mélyebb ismeretek a speciális bérszámfejtési területeken (pl. műszakpótlékok, napidíjelszámolás, táppénz).
  4. Személyes kompetenciák:
    • Kiváló problémamegoldó készség.
    • Precizitás és határidők betartásának képessége magas munkaterhelés mellett is.
  5. Technikai jártasság:
    • Magas szintű Excel-tudás (pl. képletek, pivot táblák használata).

Amit kínálunk

Az Optimum Kontroll Könyvelő Iroda több mint egy évtizede nyújt megbízható és professzionális könyvelési, bérszámfejtési, valamint pénzügyi tanácsadási szolgáltatások. Irodán kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik a könyvelés területén. Csapatunk innovatív, papírmentes megoldásokkal dolgozik, gyorsabb és pontosabb ügyintézést biztosítanak. Munkatársaink folyamatos szakmai képzésen vesznek részt, hogy naprakész tudással támogassák ügyfeleinket. Különösen fontos a pontosság és a határidők betartása, amely biztosítja a partnertartás biztonságát és vállalkozásaik pénzügyi biztonságát.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

1. Megfeleő bérezés
2. teljes munkaidő
3. Heti 1 nap home-office munkavégzés
4. Támogató munkaközösség

Jelentkezés módja

Jelentkezni önéletrajzal a "jelentkezés" gombbal lehet.

JELENTKEZEM