Feladatok

.  Fő feladatok és felelősségek:
  • Ellenőrzési tervek kidolgozása: Az éves vagy negyedéves ellenőrzési terv elkészítése, amely a vállalat különböző részlegeit és folyamatainak ellenőrzését tartalmazza.
  • Szabálytalanságok feltárása: A szervezeti folyamatokban, pénzügyi tevékenységekben és jogi követelményekben esetlegesen meglévő hiányosságok, szabálytalanságok azonosítása.
  • Ellenőrzési folyamatok végrehajtása: A belső auditok, átvilágítások lebonyolítása a belső szabályzatok, törvényi előírások és nemzetközi standardok alapján.
  • Folyamatfelmérés és kontrollok tesztelése: A vállalat működése során feltárt belső folyamatok megértése, folyamat leírások készítése, a folyamatokban feltárt kontrollok azonosítása és azok tesztelése.
  • Kockázatkezelés és javaslatok készítése: A szervezet kockázatainak felmérése és csökkentése érdekében javaslatok készítése a hatékonyság, az eredményesség és a szabályszerűség javítása érdekében.
  • Pénzügyi riportok ellenőrzése: A szervezet könyvelésének és riportálási rendszereinek vizsgálata, a költségek elemzése.
  • Készletgazdálkodás és gyártás ellenőrzése: Ellenőrzi a készletkezelés, leltározás, logisztika területeit, feltárja a készlet hiányokat és esetleges visszaéléseket, elemzi a gyártási elő és utókalkulációkat.
  • Eredmények dokumentálása és riportok készítése: Az ellenőrzési folyamatok során szerzett tapasztalatok, megállapítások és javaslatok részletes dokumentálása, vezetői jelentések készítése.
  • Nyomon követés: Az ajánlások végrehajtásának és hatásának ellenőrzése, illetve az esetleges további beavatkozások szükségességének értékelése.
  • Kapcsolattartás: Folyamatos kommunikáció fenntartása a részlegek vezetőivel és az auditálási folyamatban érintett kollégákkal.

Elvárások

Követelmények:
  • Szakirányú végzettség: Pénzügyi/Gazdasági területen szerzett legalább BSC végzettség.
  • Szakmai tapasztalat: Legalább 2-5 éves tapasztalat kontrolling, könyvvizsgálói vagy kockázatkezelési területen.
  • Analitikai képességek: Jó elemzőképesség, problémamegoldó készség és figyelem a részletekre.
  • Jogi és szabályozási ismeretek: A magyar számviteli törvény
  • Kommunikációs készségek: Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
  • Etikai alapelvek: Magas szintű integritás, megbízhatóság és objektivitás.
  • Számítógépes ismeretek: Microsoft Excel középhaladó szintű ismerete
  • Nyelvismeret: haladó szintű angol nyelvtudás

Előnyt jelent

Előnyt jelentő képességek és képesítések:
  • Belső ellenőrzési, kockázatkezelési vagy könyvvizsgálói minősítések (pl. CIA - Certified Internal Auditor).
  • Projektmenedzsment ismeretek.

Jelentkezés módja

Jelentkezés után kérjük a magyar nyelvű önéletrajz csatolását.

JELENTKEZEM