Ellenőrzési tervek kidolgozása: Az éves vagy negyedéves ellenőrzési terv elkészítése, amely a vállalat különböző részlegeit és folyamatainak ellenőrzését tartalmazza.
Szabálytalanságok feltárása: A szervezeti folyamatokban, pénzügyi tevékenységekben és jogi követelményekben esetlegesen meglévő hiányosságok, szabálytalanságok azonosítása.
Ellenőrzési folyamatok végrehajtása: A belső auditok, átvilágítások lebonyolítása a belső szabályzatok, törvényi előírások és nemzetközi standardok alapján.
Folyamatfelmérés és kontrollok tesztelése: A vállalat működése során feltárt belső folyamatok megértése, folyamat leírások készítése, a folyamatokban feltárt kontrollok azonosítása és azok tesztelése.
Kockázatkezelés és javaslatok készítése: A szervezet kockázatainak felmérése és csökkentése érdekében javaslatok készítése a hatékonyság, az eredményesség és a szabályszerűség javítása érdekében.
Pénzügyi riportok ellenőrzése: A szervezet könyvelésének és riportálási rendszereinek vizsgálata, a költségek elemzése.
Készletgazdálkodás és gyártás ellenőrzése: Ellenőrzi a készletkezelés, leltározás, logisztika területeit, feltárja a készlet hiányokat és esetleges visszaéléseket, elemzi a gyártási elő és utókalkulációkat.
Eredmények dokumentálása és riportok készítése: Az ellenőrzési folyamatok során szerzett tapasztalatok, megállapítások és javaslatok részletes dokumentálása, vezetői jelentések készítése.
Nyomon követés: Az ajánlások végrehajtásának és hatásának ellenőrzése, illetve az esetleges további beavatkozások szükségességének értékelése.
Kapcsolattartás: Folyamatos kommunikáció fenntartása a részlegek vezetőivel és az auditálási folyamatban érintett kollégákkal.
Elvárások
Követelmények:
Szakirányú végzettség: Pénzügyi/Gazdasági területen szerzett legalább BSC végzettség.
Szakmai tapasztalat: Legalább 2-5 éves tapasztalat kontrolling, könyvvizsgálói vagy kockázatkezelési területen.
Analitikai képességek: Jó elemzőképesség, problémamegoldó készség és figyelem a részletekre.
Jogi és szabályozási ismeretek: A magyar számviteli törvény
Kommunikációs készségek: Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
Etikai alapelvek: Magas szintű integritás, megbízhatóság és objektivitás.
Számítógépes ismeretek: Microsoft Excel középhaladó szintű ismerete
Nyelvismeret: haladó szintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent
Előnyt jelentő képességek és képesítések:
Belső ellenőrzési, kockázatkezelési vagy könyvvizsgálói minősítések (pl. CIA - Certified Internal Auditor).
Projektmenedzsment ismeretek.
Jelentkezés módja
Jelentkezés után kérjük a magyar nyelvű önéletrajz csatolását.