A vállalat által gyártott termékek belföldi értékesítésének menedzselése, kapcsolattartás a viszonteladóinkkal
A cég által forgalmazott nemzetközi márkák értékesítésének támogatása, forgalmának növelése a hazai piacon
A 11 Kallos fodrászkellék üzletünkre értékesítési tervek, közép- és hosszútávú stratégiák kialakítása
Az üzletekben promóciók tervezése, nyomon követése és értékelése
Nagykereskedő partnerekkel való kapcsolattartás, szerződések lebonyolítása, promóciós együttműködések fejlesztése
Magyarországi piackutatás, a kereskedőktől és egyéb csatornákon keresztül történő helyi piac- és termékinformációk gyűjtése, rendszerezése, feldolgozása
Rendszeres értékesítési jelentések, összefoglalók, kimutatások készítése
Részvétel a belföldi értékesítési költségtervek elkészítésében, a hazai marketing és kommunikációs tevékenységek tervezésében
Szoros együttműködés a társosztályokkal
Elvárások
A kozmetikai piacon szerzett releváns, minimum 5 éves értékesítési tapasztalat