Raiffeisen Bank Zrt.

BEJÖVŐ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

MI LESZ A FELADATOD?

Hétfőtől-vasárnapig, 6-22 óra között, 8:30 perces munkaidőben, változatos beosztással:

  • Az ügyfeleinktől érkező, banki termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos hívások fogadása, a felmerülő kérdések, kérések megválaszolása és kezelése, 
  • Ügyfeleink felkészült tájékoztatása banki szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól,
  • Számítunk szakértői segítséged alkalmazására a banki termékek értékesítésében
  •  Ügyfeleink elégedettségének emelése, színvonalas, magas minőségű szolgáltatás nyújtásával,
  • A fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs teendők precíz elvégzése,
  • Ügyfél- és profitorientált szemlélet elsajátítása, amivel a szakma legjobbjai közé szeretnél tartozni.

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

Biztonság és fejlődés

  • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
  • Fix versenyképes alapbérre, valamint teljesítmény alapú bónuszra számíthatsz,
  • Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
  • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk,
  • Egy igazán izgalmas, innovatív irodai környezetben várunk.

 

Támogatás és juttatások

  • Versenyképes alapbér plusz teljesítmény alapú bónuszrendszer
  • A betanulásod alatt is támogatunk, hogy ne csak az alapbért vihesd haza
  • 18:00 óra és 22:00 óra között, továbbá ünnepnapokon kiemelt műszakpótlék
  • 16 féle Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre
  • Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk
  • Nyelvi, szakmai képzések várnak
  • A betanulást követően IT-s eszközök biztosítása
  • Medicover Egészségbiztosítás: széleskörű járóbetegellátás és alapvető éves szűrések, támogatva a tudatos egészségmegőrzést
  • Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.

Közösség és összetartozás

  •  Fiatalos csapat
  • Segítőkész kollégák, és befogadó légkör vár
  • Rendszeres csapatépítő események
  • Céges rendezvények
  • Minden igényt kielégítő irodai környezet

Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk!

Hiszünk a visszajelzés alapú kultúrában, lehetőséged van hierarchián átívelően a visszacsatolásra: számítunk a véleményedre!
 

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Számítástechnikai alapismeretek (MS Office)
  • Szeretsz és meggyőzően tudsz ügyfelekkel kommunikálni, előny (de nem feltétel) hogyha ezt angol nyelven is szívesen megteszed
  • Sikereid alapja az ügyfeleid elégedettsége
  • Vágysz a folyamatos megmérettetésre, és az ahhoz kapcsolódó elismerésre
  • Nyitott vagy az új dolgokra és a fejlődésre
  • Nem félsz megosztani a csapattal az előremutató ötleteidet
  • Alkalmasnak érzed magad arra, hogy a korábban megszerzett ügyfélszolgálati tapasztalataidat egy versenyképes nagyvállalatnál kamatoztasd
  • Munka-magánélet egyensúlya: változó, többműszakos munkarend, betanulás utáni home office lehetőséggel

Mit is jelent a változatos munkakör?  A változó beosztás miatt a  szabadnapok is változatosan alakulnak, legyen ez akár a klasszikus hétvégi- ,vagy akár hétközbeni szabadnap.

 

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

JELENTKEZEM