Skandináv utazási iroda megbízásából keresünk PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI MUNKATÁRSAT, aki az alábbi feladatokért felel majd, egy kellemes hangulatú irodában, egy összetartó csapat tagjaként:
- a magyar entitásért felelős külsős könyvelőirodával kapcsolattartás
- részvétel az auditokban, hatósági ellenőrzésekben
- banki kapcsolattartás
- a dolgozói költségek elszámolása
- intercompany egyeztetések
- szállodák felé számlázás
- a svájci entitás könyvelésének és az ottani pénzügyi vezető munkájának támogatása
- részvétel a zárásokban
- a budapesti iroda működésének biztosítása (alkalmanként irodai beszerzések)
- gazdasági végzettség
- 3-4 év pénzügyi, számviteli tapasztalat
- magabiztos angol nyelvismeret (napi használat kollégákkal írásban és szóban is)
- Excel tudás
- Business Central ismerete nagy előny
- 1 home office / hét
- BKV bérlet
- Medicover kártya
- 6 hónap után 1000 Euró üdülési támogatás a cég partner szállodáinál
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.