Barkácsáruházi üzletvezető - adminisztrációs vezető

Pest megye

Feladatok

  • Barkácsáruházunk vezető csapatába keressük új munkatársunkat, aki kézben tartja az adminisztrációval, beszerzéssel és kereskedelmi folyamatokkal kapcsolatos feladatokat!
  • Jó kommunikációs képességednek, precizitásodnak, szaktudásodnak köszönhetően találd meg a hangot és segítsd, támogasd, ha kell, irányítsd a munkatársaidat, és segítsd a vezető csapat kommunikációját!
  • A beszállító partnereinket és vásárlóinkat érintő mindennemű kommunikációnkat felügyeld, és szükség esetén irányítsd is!
  • A könyvelés felé való rendszeres adatközlés, mindennemű adminisztrációs feladat elvégzése is hozzád tartozik.
  • Ki- és bejövő számlák, bankszámlák, pénztárak kezelése, napi zárások, havi és negyedéves zárások, leltárak összefésülése, kezelése.
  • Megrendelések leadása (elektronikusan), számlák tartalmának importálása (bevételezése) excel segítségével az ügyviteli rendszerünkbe. Árak ellenőrzése, szükség esetén megváltoztatása.

Elvárások

  • Légy képes türelmesen, empatikusan, kulturáltan, kedvesen, de egyértelműen és szakszerűen kommunikálni.
  • Fontos, hogy képes legyél egy időben több folyamatot, feladatot is párhuzamosan figyelni és a fontosság függvényében gyorsan váltani az aktuálisan elvégzendő feladatok között!
  • Mosolyogj akkor is, amikor nincs jó napod és kemény a munka!
  • Bírd a terhelést, ne ess pánikba, maradj összeszedett és precíz akkor is, ha nagy az igénybevétel.
  • A munkádat egy összetartó csapat tagjaként, de önállóan kell tudnod elvégezni. 
  • Az elektronikus eszközöket, szoftvereket magabiztosan és gyorsan tudd használni, az ügyviteli rendszerünket majd megtanulod.
  • Rendelkezz tapasztalattal a felsorolt feladatok többségével kapcsolatban!
  • Vívd ki a munkatársaid elismerését, szimpátiáját, hogy minél hamarabb a csapat igazi részévé válj!
  • Fontos, hogy biztosak lehessünk abban, hogy a rád bízott és általad felvállalt feladat  biztosan, jól és gyorsan lesz elvégezve, ezért nagyon fontos, hogy azonnal jelezd, ha a munkában valamiért elakadsz, ha az adott feladatot esetleg nem tudod gyorsan, magabiztosan és jól elvégezni! Hibázni szabad! :)

Előnyt jelent

  • Adminisztrációban szerzett tapasztalatod.
  • Kereskedelemben szerzett tapasztalatod, rögzítéstechnikával, szerszámokkal, barkácstermékekkel kapcsolatos tudásod.
  • Kellemes, szolid megjelenésed.
  • Motivált hozzáállásod.
  • Kreativitásod.
  • Nagy munkabírásod.

Amit kínálunk

  • Egymást támogatva, a munkánkra és emberi kapcsolatainkra nagy hangsúlyt helyezve igazi munkatársakként dolgozunk együtt.
  • Önálló, a kreativitásodat is igénybe vevő munkaköröd lesz.
  • Családias légkörben, együtt gondolkodva, rugalmasan kezeljük és oldjuk meg a problémákat.
  • A jövedelmed versenyképes, amint eléred a szükséges tudásszintet, és teljesítményorientálttá válik.
  • Az üzlet hétköznaponként 7:00-17:00 óráig, szombaton 7:00-13:00-ig tart nyitva, a munkaidő jelenleg ezen időkeretek között zajlik, de éppen ebben a munkakörben nagyon rugalmas. Tervezünk vasárnapi nyitva tartást is! Személyes igényeidet lehetőségeinkhez képest, a legmesszebbmenőkig figyelembe vesszük!

Céginformáció

Egy nem mindennapi váci barkácsáruház (https://sargafogo.hu), csapatába várunk Téged új munkatársnak!
Családi tulajdonú cég vagyunk stabil pénzügyi és vezetési háttérrel, több mint harminc év folyamatos működéssel, több üzletággal és több telephellyel.
Tapasztalataink szerint akkor lehet ideális számodra ez a munkahely, ha elsősorban Vácon vagy Vác környékén laksz.

Jelentkezés módja

Kérjük, csatolj önéletrajzot és egy minél részletesebb motivációs levelet a lehető legszemélyesebb hangvételben! Kérjük, térj ki arra is, hogy munkád eredményes végzéséhez, milyen eszközökre lehet szükséged, mekkora nettó bérrel lennél elégedett, mennyi (hány óra) munkáért cserébe és arra is, hogy mi mivel támogathatnánk a munkádat, Téged!
 

JELENTKEZEM


Cégnév: PÓTH és FIAI KFT
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: