Back Office Specialist
Főbb feladatok, munkák:
- Szerződések kezelése
- Kapcsolattartás az AR csapattal: bank garanciák, visszatartások koordinálása
- Projektekhez kapcsolódóan folyamatos kommunikáció a BSC-vel
- Számlázási ütemtervek készítése
- Belső riportok készítése, frissítése
- Adatok feltöltése az SAP rendszerbe
- Beszállítói számlák és POk kezelése, nyomon követése
- Panaszok kezelése hibajegy rendszeren keresztül
- Új alkalmazások, modulok bevezetésében való aktív közreműködés
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
- Különböző adminisztrációs rendszerek, webes felületek használatában szereztél már legalább 1-2 év tapasztalatot
- Magabiztosan használod az angol nyelvet (B2) szóban és írásban;
- Ügyesen bánsz a Microsoft Office alkalmazásokkal (Excel, Word), valamint az SAP-val
- Figyelsz a részletekre; jól beosztod az idődet
- Célorientált vagy és szereted azokat a feladatokat, ahol fontos a folyamatos nyomon követés
Amit kínálunk:
- Multinacionális vállalatnál dolgozhatsz, családias és támogató légkörben
- Teljes munkaidős állást kínálunk
- vonzó fizetéssel, éves bónusszal
- cafeteriával, egészségügyi csomaggal (Medicover)
- hosszútávú karrierépítési lehetőséggel
Állás, munka területe(i):
- Egészségügy, Gyógyszeripar
- Egészségügyi szakember