Az alábbi feladatokban számítanak Rád:

  • Ajánlatkérések kezelése e-mailen és telefonon keresztül
  • Műszaki termékek beazonosítása, ajánlatok kiküldése
  • Megrendelések felvétele, rögzítése SAP-ban
  • Külső értékesítő kollégákkal, vevőkkel és szállítókkal való kapcsolattartás

Amire a pozíció betöltéséhez szükséges lesz:

  • Középfokú műszaki és/vagy kereskedelmi végzettség megléte
  • Alapfokú angol nyelvtudás (külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás)
  • Műszaki affinitás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyök:

  • Felsőfokú műszaki végzettség
  • Műszaki területen szerzett tapasztalat

Amit Partnerünk kínál:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Negyedéves bónusz (2. évtől kezdődően, kifizetése évente, kb. 1-3 havi bér teljesítménytől függően)
  • SZÉP kártya (negyedévente nettó 85.000 Ft)
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon)

Munkavégzés helye és ideje:

  • Budapest IV. kerület (Európa Center buszmegállótól 5 perc sétára)
  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig (rugalmasan kezelve, 8-17-ig vagy 7-16-ig)
  • Heti 1 nap Home Office lehetőség

Ha úgy érzed, hogy a fentiekben magadra ismertél, és készen állsz új kihívásokra, töltsd fel önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!

JELENTKEZEM