A Daikin Hungary Kft a 16 országot összefogó Daikin Central Europe régiós csapat részeként kínál komplex, energiahatékony és környezetbarát épülethűtési-fűtési megoldásokat lakossági, ipari és kereskedelmi felhasználásra.
Vállalatunk az elmúlt évtizedekben egy pár fős helyi képviseletből mára egy több mint 100 fős nemzetközi vállalattá nőtte ki magát, és a következő évekre is ambiciózus növekedést tűztünk ki közös célként.
Gyere, és légy részese te is a fenntartható jövő formálásának!
- Felelős a Daikin B2C értékesítési csatornájának fejlesztéséért és operatív működtetéséért a Daikin Flagship Store-on (Márkabolt) keresztül,
- A Márkabolt működésének irányítása, az üzleti folyamatok hatékony és zökkenőmentes működtetése és azok folyamatos fejélesztése a piac változásait és az ügyféligényeket szem előtt tartva,
- Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a Daikin régiós központjával és más országokban működő Márkaboltokkal,
- A Márkabolt éves üzleti tervének kidolgozása és abban szereplő célok elérése,
- Magas ügyfélélmény biztosítása a termékeink gyakorlati bemutatásával a Márkaboltunk modern belső üzleti terében,
- Motivált, profi csapat kialakítása és folyamatos fejlesztése, vezetői feladatok ellátása (2-3 fő),
- Rendszeres riportok, kimutatások készítése, prezentálása a vezetőség felé,
- A Márkabolt működéséhez szükséges folyamatok, rendszerek precíz működtetése, javaslattétel ezek javítására és a kapcsolódó adminisztatív feladatok elvégzése együttműködve a társosztályokkal,
- Beszállítói és üzleti partner hálózat bővítése, meglévő kapcsolatok folyamatos fejlesztése,
- A cég előírásainak, szabályzatainak és minőségi követelményeinek való megfelelés biztosítása.
- Felsőfokú végzettség
- B2C üzletfejlesztésben szerzett tapasztalat,
- Magas szintű angol nyelvtudás (legalább aktív középfok),
- Erős felhasználói gyakorlat MS office és vállalatirányítási rendszerek használatában,
- Vezetői tapasztalat,
- Precizitás, pontos, önálló munkavégzés,
- Ügyfélközpontú, pozitív személyiség, aki jó csapatjátékos,
- Proaktivitás, jó probléma felismerő és megoldókézség.
- Versenyképes juttatási csomagot (alapbér, bónusz, cafetéria),
- Prémium minőségű műszaki termékek értékesítésének lehetőségét ehhez méltó üzlettérben,
- Egészséges céges kultúrát, ami támogatja a kreatív szakmai kiteljesedést
- Profi, összetartó csapatot
- Well-being orientált elveket – Medicover biztosítás, gyümölcsnap, AYCM tagság lehetősége
- B2C értékesítésben (műszaki termékek) szerzett tapasztalat,
- Salesforce és/vagy SAP-ban szerzett tapasztalat,
- Hűtéstechnikai ismeretek.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.