- Megtalálja és érti az ügyfelek igényeit, azonosítja a teljesítményüket, a termelékenység és a hatékonyság javításának lehetőségeit a Canon B2C üzletágának nyomtatási portfóliójával, és szoros kapcsolatot alakít ki az összes meglévő partnerrel, tájékoztatást és oktatást nyújtva a Canon vonatkozó nyomtatási ajánlatairól.
- Kövesse nyomon a termék útját az érintett osztályokon keresztül annak biztosítása érdekében, hogy az ügyfél egységes és pozitív élményben részesüljön a Canonnal kapcsolatban.
- Végezzen partnerelemzést tervezett időközönként az ügyféllel, és gondoskodjon arról, hogy az ügyfél adatokat és -információkat megfelelően értékelje.
- A tárgyalási terv megfogalmazása, az ügyfélszerződés betárgyalása és véglegesítése a vonatkozó nemzeti vagy nemzetközi szerződéses folyamaton belül.
- Az elért eredmények nyomon követése, előrejelzése és jelentése az elfogadott teljesítménycélokhoz viszonyítva.
- Azonosítja a Canon által nyújtott általános szolgáltatási és piaci megközelítés javításának módjait, és adjon visszajelzést a vezetőségnek az ügyfélkapcsolaton keresztül levont tanulságokról.
- Tartsa nyilván a releváns információkat, hogy naprakész maradjon az iparággal és az ügyfélpiaccal kapcsolatban.
- Folyamatosan beszélje meg az ügyfél jövőképet, és aktívan vezesse az ügyfél új üzleti területeinek fejlesztését.
- Rendszeresen tartsa karban az értékesítési adatbázist annak biztosítása érdekében, hogy minden ügyfélinformáció helyes legyen, beleértve a kapcsolatfelvételt, a visszahívást és a lehetőségek kezelését.
- A kijelölt ügyfelek hatékony MIF-kezelése a pontos nyilvántartások fenntartása és a partner adminisztrációjának rendben tartása érdekében.
Információs vagy üzleti diploma.
Üzleti angol és folyékony magyar nyelvismeret
TAPASZTALAT
• Öt év minimális tapasztalat hazai vagy multinacionális partnerek kezelésében, elsősorban képalkotási vagy nyomtatáskezelési iparágban, informatikai integrátorok, irodai szolgáltatások, nyomtatási pályázatok kezelése
• IT B2B piac ismerete, különös tekintettel a nyomtatásra szakosodott ügyfelekre (MPS, dokumentumáramlás)
• Az informatikai piac vertikális szegmenseinek sajátosságainak ismerete, azaz oktatás, közigazgatás, orvosi, katonai, rendőrségi stb.
• IT integrátorokkal való együttműködésben szerzett tapasztalat pályázatok / projektek területén
• Projektmenedzsment készségek a megvalósítás különböző szakaszaiban (CRM rendszer)
• Az ajánlattételi eljárások ismerete és az ajánlattételi dokumentáció megértése
• Tapasztalat és képesség átfogó megoldások bemutatására az ajánlat széles portfóliója alapján
• A nyomtatási technológiák és azok előnyeinek ismerete
• Tapasztalat mind a közvetett ügyféllel (Partner / Disztribútor), mind a közvetlen ügyféllel (Végfelhasználó) való együttműködésben
KOMPETENCIÁK
Új nyomtatási csatorna kialakítása és üzleti lehetőségek kiaknázása egy meghatározott ügyféllistán belül, nemzeti és nemzetközi szinten egyaránt. A fókuszált partnerkezelés révén növelheti a partnerekre tett benyomását azáltal, hogy a Canon B2C üzletágának teljes nyomtatási portfólióját eladja meglévő ügyfeleinek, és új ügyfélkapcsolatok (informatikai integrátorokat) szerez, miközben növeli a teljes partnerek mennyiséget.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.