Feladatok

  • A főosztály napi munkájának támogatása.
  • A főosztály iratainak szakszerű kezelése, iktatóprogram (Poseidon) napi szintű használata.
  • A főosztály tevékenységének szervezés-technikai segítése, programok nyilvántartása és szervezése (együttműködve más szervezeti egységekkel).
  • Időpontegyeztetés, partnerekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon keresztül, valamint elektronikus úton.
  • Tárgyalások, rendezvények előkészítése, tárgyaló partnerek fogadása.
  • A főosztály kérésére egyszerűbb műszaki, szakmai anyagok, beszámolók, felkészítők összeállítása a főosztály feladatait illetően.
  • A főosztály egyeztetéseiről eseti jelleggel emlékeztető, jegyzőkönyv összeállítása, elkészítése, kiadott feladatok végrehajtásának elindítása, határidők ellenőrzése.
  • E-mailek, levelezés, telefonhívások kezelése;
  • Irodai adminisztráció, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, dokumentumok továbbítása.
  • Dokumentumkészítési feladatok (Microsoft Word, Excel alkalmazásával).
  • Országosan több városban keressük leendő munkatársunkat: Debrecen, Békéscsaba

Elvárások

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
 
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:
 
  • legalább középfokú (műszaki) végzettség

Egyéb pályázati feltételek meghatározása:
 
  • számítógépes felhasználói ismeretek (Microsoft Office, Outlook, Internet)
  • építőipari irányultság, közlekedési infrastruktúra fejlesztés terén, továbbá a közigazgatásban szerzett tapasztalat előny
  • magas fokú gépelési tudás
  • rugalmasság, terhelhetőség, jó alkalmazkodó képesség
  • jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség
  • gyakorlatias feladatértelmezés
  • pontos, precíz, igényes munkavégzés
  • megbízhatóság, lojalitás
  • stressztűrő képesség

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszonyt,
  • stabil munkakörnyezetet,
  • fiatalos, lendületes csapatot,
  • kihívásokkal teli feladatkört,
  • fejlődési lehetőséget,
  • béren kívüli juttatást.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló

Céginformáció

Az Építési és Közlekedési Minisztérium 2022. május 24-én kezdte meg működését Építési és Beruházási Minisztérium néven.

Fő feladatai: az állami beruházások, építésgazdaság, építésügyi szabályozási és építésgazdasági ügyek, településfejlesztés és településrendezés, településkép védelme, területrendezés, kulturális örökség védelme. A  közlekedési ágazat vonatkozásában többek között előkészíti a közúti, a légi, a vasúti és a vízi közlekedésre vonatkozó jogszabályokat, valamint irányítja, szervezi, összehangolja a közlekedési hálózati infrastruktúra fejlesztését.

A Minisztérium fő céljai között szerepel egy olyan új struktúra kialakítása, mely képes magasabb sebességre kapcsolni az ország építését, valamint hatékonyabbá tenni a beruházások megvalósulását, illetve helyzeti előnyhöz juttassa a magyar építészeket és a magyar tulajdonú vállalatokat.

Az adatkezeléssel kapcsolatos információk és a nyilatkozattételhez szükséges sablon elérhető a honlapunkon.

A besorolás, az illetmény, valamint egyéb juttatások megállapítása, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény, valamint az Építési és Közlekedési Minisztérium Közszolgálati Szabályzatáról szóló 1/2024. (V. 9.) ÉKM KÁT utasításban foglaltak alapján történik.

Jelentkezés módja

A  "Jelentkezem" gombra kattintva csatolja az alábbi dokumentumokat: 
 
  • fényképes önéletrajz (87/2019. (IV. 23) Korm. rendelet 1 sz. melléklete alapján)
  • feltétlenül kérjük megjelölni önéletrajzában a munkavállalásra kijelölt város nevét
  • motivációs levél
  • adatkezelési nyilatkozat
  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata

A pályázat benyújtásának határideje: 2024.12.31.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.01.30.

JELENTKEZEM