Kapcsolattartás a nemzetközi vevőkkel telefonon és e-mailben.
Vevői ajánlatok, rendelések fogadása, ellenőrzése és dokumentálása.
Megrendelések kezelése a vevői határidők betartásával.
Rendelésváltozások egyeztetése a vevőkkel, beszerzéssel, raktárral.
Vevői adatok karbantartása és dokumentálása.
Vevői elégedettség növelése, aktív részvétel a problémák kezelésében.
EU-n kívüli kiszállításhoz szükséges dokumentumok készítése.
Vevői panaszok és reklamációk kezelése.
Problémák feltárása és megoldása a rendelés és kiszállítás során.
Hosszú távú vevői keretmegállapodások kezelése és korrigálása.
Együttműködés más osztályokkal.
KPI-ok teljesítése (OTD, költségek).
Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Tárgyalóképes orosz nyelvtudás
Felsőfokú végzettség
Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, vevőközpontú szolgáltató szemlélet szükséges
Multinacionális vállalati környezetben (termelés, raktározás vagy szolgáltatás területén) szerzett 1-4 év tapasztalat
Tapasztalat scheduling agreement és EDI kezelésben előny
Egyéb idegennyelv-ismeret előny: olasz, német, francia, spanyol
Vállalatirányitási rendszer ismerete (SAP ismeret előny)
Magas technológiájú, rendezett, biztonságos munkakörnyezet
Teljesítmény alapú mozgó bér (maximum 10%)
Cafeteria rendszer
Kedvezményes melegétkezési lehetőség helyben
Munkába járás támogatása
Kiemelkedő vállalati sportolási és szociális juttatási csomag
2 nap Home Office lehetőség
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Work Force Kft. |
Kapcsolattartó: | Orosz Judit Sára |
Jelentkezés telefonon: | 06202514878 |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |