Feladatok

Állománykezelés:
Havi biztosítói és banki listák letöltése a portálokról – állomány, jutalék, intervenció – és betöltése a Netrisk rendszerébe*
  • Havi állomány listák egyeztetése törlések, reaktiválások
  • Havi jutalék listák ellenőrzése*
  • Intervenciós listák előkészítése, e-mail kiküldési rendszer kezelése
  • Netrisk – Biztosítói rendszerek eltérésének kezelése
Offline üzletág pénzügyi támogatása, biztosítói listák feldolgozása
  • Sales-esek, agent-ek zárási feladatai, kapcsolattartás
  • Partnerek zárási feladatai
  • Partner számlák kezelése, utalása, könyvelés támogatása
  • Kapcsolattartás a partnerekkel
A pénzügyi és kontrolling terület támogatása

Elvárások

  • Érettségi bizonyítvány
  • 3-5 év munkatapasztalat adminisztratív munkakörben
  • MS Office programok felhasználói, azon belül excel haladó szintű ismerete
  • Analitikus gondolkodásmód és rendszerszemlélet
  • Jó kommunikációs, és konfliktus-kezelési készség
  • Jó problémamegoldó képesség, precizitás, önállóság
  • Magas monotónia tűrés

Előnyt jelent

  • Biztosítási területen szerzett tapasztalat
  • Közgazdasági, számviteli végzettség

Amit kínálunk

  • Egy stabil, kiszámítható munkahelyet, ahol tiszteletben tartjuk a szabadidődet
  • Egy összetartó, sokszínű, támogató csapatot
  • Közösségépítő programokat
  • Fejlődési lehetőséget
  • All you can move hozzájárulást és kedvezményes sportolási lehetőséget az irodaházban
  • Próbaidőt követően home office lehetőség
  • Rugalmas munkaidő

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A külföldi pénzügy befektetők tulajdonában lévő, több, mint 30 éves múlttal rendelkező Netrisk Magyarország a kelet-közép-európai térség egyik legdinamikusabban fejlődő online vállalata, amely immár Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban és Litvániában is jelen van. Piacvezető társaságunk fő profilja a biztosítás, de ezen kívül telekommunikációs szolgáltatásokat összehasonlító platformmal is rendelkezünk.

JELENTKEZEM