Alkalmazás üzemeltető (Contact Center alkalmazás)

Feladatok

  • Az ügyfelek telefon és híváselosztó rendszerének üzemeltetése.
  • Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása hardver és alkalmazás szinten
  • Komplex hibák feltárása, analizálása, elhárítása. Ilyenek pl. hangminőséggel, rendszerkomponensekkel kapcsolatos nehezen diagnosztizálható esetek.
  • Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)
  • Az egyes megoldó csoportok támogatása.
  • Kapcsolattartás a német kollégákkal, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való aktív részvétel.
  • A visszatérő hibák analizálása, a kiváltó ok megtalálása és megoldása a probléma kezelés folyamat keretein belül.
  • Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába (BestGuide).
  • Change management-ben való aktív részvétel
  • Rendszerleíró dokumentációk kezelése, változás esetén frissítése.a

If you have…

  • Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Telekommunikáció és contact center technológiák ismerete
  • Monitorozó rendszer kezelésének ismerete: Icinga
  • Üzemeltetési ismeretek: ITIL V3
  • Incident / Change / Problem / Configuration management folyamatok ismerete
  • Legalább középfokú német és angol nyelvismeret
  • Csapatszellem
  • Jó analizáló és problémamegoldó képesség
  • Készenlét ellátására való hajlandóság.
 
Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK