Feladatok

  • hardverek, alapszoftverek és üzleti alkalmazások) tesztelésében a fejlesztés és/vagy az üzembeállítás időszakában
  • Az üzemszerű működés közben fellépő informatikai (infrastruktúra, alkalmazás) hibák felderítése, javítása, szükség esetén a megfelelő külső szakértők bevonásával
  • Az informatikai rendszerek rendszerdokumentációinak elkészítése, módosítása,
  • Az elvégzett tevékenységek dokumentálása
  • Másodszintű helpdesk feladatok ellátása
  • szakmai segítségnyújtás a munkatársak részére
  • Közreműködés új termékek, szolgáltatások bevezetésében
  • Részvétel a társaság által informatikai vonatkozású projektjeiben
  • Az informatikai beszerzési eljárások műszaki előkészítése
  • Kapcsolattartás az informatikai beszerzési eljárások lebonyolítása kapcsán külső, belső partnerekkel, szakértőkkel

Elvárások

  • Szakmai felsőfokú végzettség
  • Hardver infrastruktúra ismeretek (X86 környezetben)
  • Windows alapú szerver operációs rendszer ismerete
  • Linux alapú szerver infrastruktúra ismerete (SUSE disztribúció ismerete előnyt jelent)
  • Haladó MSSQL vagy egyéb SQL adatbáziskezelői ismeretek
  • Valamely programozási nyelv alapszintű ismerete
  • MS Office készségszintű ismerete
  • Megbízhatóság, pontosság, jó problémamegoldó képesség
  • A rábízott feladatokat határidőre és jó minőségben végzi el
  • Csapatban és önállóan is képes feladatokat végrehajtani
  • Jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • MS Projekt, Visio alkalmazások ismerete
  • Valamilyen projektmenendzsment módszertan dokumentált ismerete

Amit kínálunk

  • Megbízható, stabil társasági háttér
  • Változatos informatikai projektekben való közreműködés
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Versenyképes javadalmazás
  • Belváros közeli iroda, jó közlekedéssel
  • Saját konditerem és egyéb sportolási lehetőségek a közelben (Margitsziget)
  • Heti egy nap távoli munkavégzés

Munkahelyi extrák

  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

Az Állami Vagyonnyilvántartási Kft. kizárólagos feladata az MNV Zrt. felelősségi körébe tartozó Állami Vagyonnyilvántartási rendszer és az erre épülő Országleltár publikus adatszolgáltató felületének kialakítása, adattartalommal való feltöltése, üzembe helyezésének biztosítása és használatának oktatása. A projektcéget 2011. április 13-án alapította az MNV Zrt., 100% állami tulajdonú, az MNV Zrt. székhelyén és szakmai felügyelete mellett működik.

Jelentkezés módja

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, várjuk fényképpel ellátott, magyar nyelvű, részletes szakmai önéletrajzát, fizetési igény megjelöléséve. Jelentkezésekor kérjük, hogy az e-mail tárgyában tüntesse fel a megpályázott pozíció nevét („Alkalmazás Üzemeltető”).
Jelentkezési anyagát bizalmasan kezeljük!

JELENTKEZEM