Adótanácsadó asszisztens (compliance)

RUGALMASSÁG – HOME OFFICE - KARRERÚT - STABIL MUNKAHELY - SZAKMAI KÉPZÉSEK TÁMOGATÁSA - PROMINENS ÜGYFELEK

Jól hangzik? Olvass tovább és ismerj meg minket!

A BDO Családról

Szívesen csatlakoznál a több, mint 30 éve működő, legnagyobb magyar tulajdonban lévő könyvvizsgáló és tanácsadó multihoz, ahol sikerünk kulcsa a közösség, tudás és teljesítmény? A BDO egy nemzetközi hátterű cég, amely közel 170 országban van jelen, ám az irodák helyi stratégiai döntések alapján működnek, így reagálva leggyorsabban az adott gazdasági eseményekre. Magyarországon széles körű szolgáltatási palettát kínálunk magyar és nemzetközi ügyfeleink számára, többek közt adótanácsadás területén.

Kit keresünk?

Gazdasági vagy jogi területen folytatsz tanulmányokat vagy pályakezdőként keresel új kihívásokat? Teljes munkaidőben számíthatunk Rád? Érdekel az adózás világa és ügyfél-orientált a gondolkodásmódod? Szívesen használnád angol nyelvtudásod napi szinten, szóban és írásban egyaránt? Szeretnéd a gyakorlatban látni és megtanulni, hogyan működik egy profi adótanácsadó cég? Ha a válaszod IGEN, akkor itt a helyed!

Feladataid közé tartozna:

  • az ÁFA bevallások és analitikák előkészítése
  • áfa regisztrációs folyamatok lebonyolítása
  • a senior kollégák támogatása ÁFA compliance/tanácsadási feladatokban
  • adóhatósági ellenőrzésekben való részvétel
  • ügyfél kommunikáció főleg angolul majdnem minden iparágban

Hol van az iroda?

  • Amikor nem otthonról dolgozol, akkor irodánkat a X. kerületben könnyen megközelíthető helyen, a 3-as metró, és több villamos, illetve busz vonalán éred el. Autóval jönnél? A környéken parkolási lehetőséget is biztosítunk.
  • Irodaházunkban étterem, a közelben pedig két bevásárlóközpont vár Rád, akár munkatársi kedvezményekkel. A nap folyamán pedig szolgáld ki és frissítsd fel magad konyhánkban egy finom kávéval vagy teával!

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Adótanácsadó, Szakértő
  • Elemző, Tanácsadó
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • Pályakezdő/friss diplomás

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség
  • Alkalmazotti jogviszony

Munkavégzés helye:

Budapest

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Csatlakozz a BDO csapatához és építsd velünk a karriered! 

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: BDO Mo. Vagyonkezelő és Szolg. Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Office Assistant Pest megye

Accounting and administration daily tasks Managing filing system Updating paperwork, maintaining documents, and word processing Helping organize ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Adózási munkatárs Pest megye

adóbevallások összeállítása, adóbevallással kapcsolatos alapadatok ellenőrzése könyvelés felé adatszolgáltatás készítése adófolyószámla egyeztetés ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE