Feladatok
- Kimenő szállítmányok teljeskörű adminisztrációja
- Rakodások tervezése a raktárral együttműködve, kiszállítások nyomon követése
- Fuvarozási dokumentumok kiállítása
- BIREG, EKAER adminisztráció
- Sofőrök érkeztetése, Teherautók indítása
- Adatbázisok, nyilvántartások vezetése
- Rendszeres és ad hoc kapcsolattartás és riportálás a vezetőség, valamint a partnercég felé
- Archiválási és egyéb kapcsolódó adminisztrációs feladatok
Elvárások
- Középfokú végzettség
- Aktív, társalgási szintű angol nyelvismeret
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, Excel ismeret
- Tanulási hajlandóság
- Pontosság, megbízhatóság, terhelhetőség, önállóság
- Saját gépkocsi a munkába járáshoz
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel
- Feddhetetlen előélet
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés
- Munkavégzés hétfőtől péntekig
- Kétműszakos munkarend: 8-16.30 és 11.30-20.00 (heti váltásban)
- Versenyképes bérezés
- Stabil, nemzetközi vállalati háttér
- Emberközpontú, támogató munkakörnyezet
Jelentkezés módja
Önéletrajz leadásával a HR-en, vagy annak mail-ben megküldése a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.