Az MHC Mobility különféle kihívásokra és változatos vállalati igényekre kínál mobilitási megoldásokat tartósbérlet, azaz operatív lízing formájában. Az MHC Mobility CEE több, mint 150 személyt foglalkoztat, és több mint 12 500 járműből álló gépjárműflottát üzemeltet.
Adminisztrátor - Diákmunka
Főbb feladatok, munkák
- Irattár rendbentartása
- Számlák iktatása, nyilvántartások vezetése
- Egyéb adminisztrációs feladatok
Az álláshoz tartozó elvárások
- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
- MS Excel haladó szintű használata
- Megbízhatóság
- MUNKAIDŐ:
- Heti 1 napon, rugalmas időbeosztásban
- Heti kb. 8 órás munkaidő
- Hosszú távú munkalehetőség
Amit kínálunk
- Bruttó 1.874 Ft/óra
- Hosszú távú diákmunka lehetőség
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Recepciós
- Személyi asszisztens
Jelentkezés módja
A jelentkezés gombra kattintva várjuk jelentkezésed. Sikeres jelentkezést követően kapsz egy értesítőt a Mind-Diák Szövetkezettől, melyben kérünk, kattints a „Jelentkezés megerősítése” gombra. Ha nem találod az értesítőt, érdemes a levélszemét vagy másodlagos mappákat is megnézni a levelezőben.