Feladatok

Adminisztráció és dokumentumkezelés:

  • Szállítási dokumentumok kiállítása és kezelése (számlák, szállítólevelek)
  • Ügyviteli rendszer használata
  • Dokumentációk rendszerezése, archiválása

 

Adatkezelés és riporting:

  • Adatbázisok tartalmi feltöltése, frissítése, kimutatások és összefoglalók készítése
  • Hatósági adatszolgáltatások előkészítése és kezelése
  • Riportok készítése belső használatra

 

Pénzügyi és könyvelési támogatás:

  • Kintlévőségkezelés
  • Kapcsolattartás külső könyvelésünkkel, könyvelési anyagok összeállítása
  • Pénzügyi, gazdasági és könyvviteli folyamatok operatív támogatása

 

Személyügyi adminisztráció:

  • Szabadságnyilvántartás és jelenléti ívek vezetése
  • Bérszámfejtési anyag havi összeállítása

 

Kapcsolattartás:

  • Napi kapcsolattartás a társaság és a cégcsoport szervezeti egységeivel
  • Külső partnerek és harmadik felek megkereséseinek fogadása és kezelése

 

Egyéb:

  • Csapaton belüli együttműködés, szükség esetén helyettesítési feladatok ellátása
  • Ad-hoc feladatok ellátása
     

Elvárások

  • Középfokú végzettség Gazdasági, Pénzügyi, vagy más kapcsolódó területen
  • Kereskedelemi területen szerzett tapasztalat - előny
  • Legalább 2 éves, hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Önálló munkavégzési képesség, operatív ügyek és adminisztratív feladatok gyors megoldása
  • Párhuzamosan futó feladatok ellátásának képessége, határidők betartása, rendszerszemléletben történő gondolkodás
  • Kitűnő problémamegoldó és kommunikációs képesség mind szóban és mind írásban
  • Rugalmasság, precizitás és pontosság, megbízhatóság
  • Office, Excel ismeret felhasználói szinten
  • „B” kategóriás jogosítvány előny

 

Munkavégzés helye, ideje:

  • A munkavégzés helye szentgyörgyvári telephelyünkön található irodaépületünk, Hévíz és Zalaegerszeg között
  • Teljes munkaidő, határozatlan idejű munkaszerződés

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Laptop és mobiltelefon
  • Szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • Befogadó munkahelyi légkör
  • Kedvezményes vásárlási lehetőség a cégünk termékeiből
  • Munkába járási támogatás

Céginformáció

A Panarini cégcsoport ügyviteli tapasztalattal rendelkező munkatársat keres a cég adminisztrációs és operatív folyamatainak támogatására. Előny, ha a jelölt rendelkezik élelmiszergazdasági tapasztalattal, illetve pénzügyi–gazdasági vagy logisztikai ismeretekkel.

Jelentkezés módja

Kérjük, küldje el fényképes magyar nyelvű önéletrajzát bérigény megjelölésével a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.

JELENTKEZEM