Feladatok

Vagyonvédelmi nagyvállalat Budapest XIV. kerületében történő munkavégzésre gyakorlattal rendelkező adminisztrátor munkatársat keres.

Feladatai közé tartozik:
  • a vállalat működésének általános adminisztratív támogatása,
  • számlák, levelek iktatása integrált dokumentum menedzsment rendszerben,
  • eszközökhöz kapcsolódóan nyilvántartások vezetése, azok átadás-átvételének dokumentált végrehajtása,
  • Társaságon belül a szervezeti egységekkel történő együttműködés, kapcsolattartás.

Elvárások

  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
  • Minimum középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs képesség
  • Határozottság
  • Önálló munkavégzés
  • Terhelhetőség
  •  számítógép készségi szintű ismerete (MS Office: Word, Excel, Power Point).  A feladat ellátáshoz az Excel ismerete nélkülözhetetlen.

Előnyt jelent

  • azonnali munkakezdés előnyt jelent.

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű, heti 40 órás alkalmazotti jogviszony,
  • versenyképes bérezés,
  • munkaidő: munkanapokon 09:00-17:00 óráig,
  • a munkavégzéshez telefont és laptopot biztosítunk,
  • nyelvvizsga pótlék (próbaidőt követően),
  • stabil, hosszútávú munkalehetőség, 
  • próbaidőt követően a Társaságunk alkalmazottjait szociális, illetve béren kívüli juttatásokkal (pl. születési támogatás, temetési segély, csoportos biztosítás, törzsgárda elismerés, toborzási jutalék) támogatjuk.

Jelentkezés módja

Jelentkezem gombra kattintva kérem csatolja fényképes szakmai önéletrajzát. 

JELENTKEZEM