
Adminisztrációs munkatárs
Alapítványunk nemzetközi és hazai forrásokat egyaránt bevonva
- magyarországi célokért,
- hazai összefogásra építve,
- a helyi közösségek érdekében fejti ki tevékenységét.
Főbb feladatok, munkák:
- A United Way Magyarország pályáztatási folyamatainak támogatása
- Pályázatok fogadása, nyilvántartásuk kezelése és a pályázatok formai előszűrése meghatározott kritériumok alapján. Hiánypótlások kezelése.
- Pályázatértékelési folyamatok támogatása.
- Pályázók kiértesítése és a pályázókkal történő megbeszélések és találkozók adminisztratív támogatása.
- A nyertes pályázókkal kötendő szerződések előkészítése, a szerződésaláírási folyamat végigkísérése (aláírás, iktatás, digitalizálás).
- A United Way Magyarország állandó programjai és időszakos projektjei adminisztratív támogatása
- A forrásteremtés adminisztratív folyamatainak támogatása.
- A programok, projektek lebonyolításának és impact monitoring folyamatának adminisztratív támogatása.
- Pénzügyi adminisztráció: számlák digitalizálása, iktatása, pénzügyi nyilvántartások nyomon követése.
- A megvalósult programok hatásmérési adatainak folyamatos nyilvántartása.
- A szervezet beszámolói kötelezettségei (pl. kuratórium, támogatók) teljesítésének adminisztratív támogatása.
- A programok, projektek lezárásának adminisztratív támogatása, beszámolók fogadása és nyilvántartása, hiánypótlások kezelése.
- A szervezet tevékenységeihez kapcsolódó tervezési és értékelési folyamatok támogatása (pl. kérdőívkészítés, adatfeldolgozás, összefoglalás).
- A szervezet tevékenységeihez kapcsolódó adatbázisok építése és karbantartása.
- A United Way Magyarország pályáztatási folyamatainak támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Minimum B2-es szintű angol nyelvtudás írásban és szóban
- 1-3 éves munkatapasztalat az alábbi területek valamelyikén: adminisztráció, pénzügy, project menedzsment, beszerzés, adatbáziskezelés
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office, előny: Salesforce)
- Proaktív, önálló munkavégzés, kreatív problémamegoldás
- Kiváló kapcsolatteremtő-, kommunikációs- és szervezőkészség
- Jó time-management készség
- Precizitás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- pénzügyi tapasztalat
- üzleti szemlélet
- non-profit szervezetnél hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- dinamikus munkakörnyezet, változatos együttműködői kör
- betekintés egy nemzetközi hálózat működésébe
- rálátás az európiai régiós együttműködésekre
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő