Feladatok

Precíz és szervezett szakember vagy, aki dinamikus adminisztratív szerepkörre vágyik? Csatlakozz a debreceni csapatunkhoz Adminisztrációs munkatársként, és támogasd a napi működést!

Feladatok:
  • Napi kapcsolattartás a munkavállalókkal, a központi HR csapattal és a lokális vezetéssel.
  • Új munkavállók fogadása, munkaeszközök kiadása.
  • Folyamatos kapcsolattartás partnercégeinkkel.
  • A vállalati eszközök, készletek (pl. munkaruha) és nyilvántartások pontos vezetése.
  • Napi jelentések ellenőrzése és pontosítása.
  • Adatok bevitele és frissítése a belső rendszerekben.
  • Egyéb ad hoc adminisztrációs feladatok ellátása.

Elvárások

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (előny, ha fizikai munkavállalók adminisztrációjában),
  • Precíz, megbízható, jól szervezett munkavégzés,
  • Jó kommunikációs készség és segítőkész hozzáállás,
  • HR adminisztrációs folyamatok alapszintű ismerete,
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, HR rendszerek),
  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • Stabil munkahely egy dinamikusan fejlődő csapatban,
  • Versenyképes bérezés,
  • Tanulási és fejlődési lehetőség HR és adminisztratív területen,
  • Valódi hatás, hiszen közvetlenül támogatod a napi operációt.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

JELENTKEZEM