Feladatok

  • Napi operatív folyamatok támogatása, pénzügyi és adminisztrációs feladatok ellátása
  • Az irodavezető munkájának segítése
  • Általános irodai adminisztratív feladatok elvégzése;
  • Beszerzéssel kapcsolatos feladatok adminisztratív támogatása (levelezés, ügyintézés);
  • Kapcsolattartás a franciaországi központtal (könyvelés, pénzügy, adminisztráció), valamint a külső partnerekkel;
  • Belső folyamatok nyomon követése, fejlesztése, esetleges problémák kezelése;
  • Kimutatások készítése, naprakészen tartása;
  • Jelenléti ívek és szabadságnyilvántartás vezetése;
  • Beérkező dokumentumok, szerződések szkennelése, rendszerezése;
  • Számlázásban való részvétel, nyilvántartás vezetése;
  • Könyvelési anyagok előkészítése;
  • Külsős könyvelővel, jogásszal való kapcsolattartás, adatszolgáltatás;
  • Egyeztetés a partnerekkel (egyenlegközlések, fizetési felszólítások kiküldése);

Elvárások

  • 2-3 év adminisztrációban, számvitelben vagy controlling területén szerzett szakmai tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (főként írásban kell majd használni)
  • MS Office gyakorlott felhasználói szintű ismerete
  • Problémamegoldó képesség, határidők betartása, terhelhetőség
  • Pontosság, megbízhatóság, precizitás

Előnyt jelent

  • Gépjárműbérlés, logisztika vagy lízing területen szerzett adminisztrációs tapasztalat
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes, teljes bejelentett munkabér
  • Emelt összegű munkábajárási támogatás (30,-Ft/km)
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, egy nemzetközi cég keretében
  • Családias légkör (teljes létszám kb. 20 fő, amelyből irodában 6 fő)
  • Valódi szakmai karriert a belső előléptetési politikánknak köszönhetően
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Magán egészségbiztosítás (Medicover Spring White csomag)
  • Munkaidő hétfőtől péntekig 08:00 - 17:00 (ebédszünettel együtt), home office lehetőség nincs

Céginformáció

A Petit Forestier 1907-ben alapított francia családi vállalkozás, amely a különböző hűtő berendezések és hűtő járművek üzemeltetésében és bérbeadásában szerzett sok évtizedes tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel, lehetővé tette számunkra, hogy e szakterületen európai piacvezetővé váljunk és folyamatos növekedésben legyünk:
  • több mint 1 milliárd Euro árbevétel
  • 5 300 munkatárs
  • 80 000 hűtőjármű,
  • 5 700 hűtőkonténer
  • Több mint 300 kirendeltség 23 országban.
Erőnk a hálózatunkban és szakértelmünkben rejlik, illetve a vállalati-, emberi-, és a munkatársakat bevonó kultúránkban. Munkatársainkat megbecsüljük, magyarországi telephelyünk kb. 20 fős létszámmal, családias légkörben működik.
A Petit Forestier fő céljai közé tartozik: megerősíteni jelenlétét és jelenlegi pozícióját a magyarországi piacon, új ügyfelek akvirálása és stratégiai szerepet vállalni az új technológiák, környezetvédelem fejlesztésében.
Jöjjön, erősítse magyarországi (helyileg Üllőn tevékenykedő) csapatunkat, azonnali kezdéssel keresünk adminisztrációs munkatársat!

Jelentkezés módja

Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség, kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM


Cégnév: PETIT FORESTIER
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: