content-header

Céginformáció

Partnerünk támogatja az élelmiszer-ágazatban működő gazdaságokat és vállalatokat, segítve őket a fenntartható fejlődésben és piaci pozíciójuk erősítésében. Szolgáltatásaik közé tartozik az EU bio rendelet szerinti, illetve más magán bio feltételrendszerek szerinti ellenőrzés és tanúsítás. A bővülő csapatukba keressük új munkatársukat az alábbi pozícióba: Adminisztrációs és számlázási munkatárs

Feladatok

  • Bejövő és kimenő számlák kezelése
  • A cég saját szoftverében történő adatrögzítés
  • Kapcsolattartás angol nyelven az Easy Cert cégcsoport tagjaival
  • Belső adatbázis naprakészen tartása
  • A cég weboldalának rendszeres frissítése
  • Iroda napi életének segítése (kapcsolattartás szolgáltatókkal, irodaszerek beszerzése)
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
  • Riportok, kimutatások, jelentések készítése
  • Bejövő és kimenő posta kezelése
  • Bejövő hívások fogadása, adminisztratív kérdések megválaszolása
  • A minőségirányítási részleg adminisztratív feladatai
  • Belső adatbázis naprakészen tartása

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Többéves adminisztrációs tapasztalat
  • Számlázási területen szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló time-management, multi-tasking és feladat priorizáló képesség
  • Részletekre való odafigyelés és jó problémamegoldó készség
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  • Kiváló szervező és tervező készség
  • Pozitív gondolkodás, lendületes, energikus személyiség
  • Együttműködő személyiség

Juttatások

  • Kellemes munkakörnyezet
  • Versenyképes fizetés
  • Home office lehetőség
  • Fiatalos csapat
  • Munkaidő:Teljes munkaidő: 40 óra/hét
  • Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület

Előnyt jelent

  • Kulcssoft számlázási program ismerete
  • Felsőfokú végzettség

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM