Adminisztrációs és működéstámogató szakértő

Pest megye
content-header

Céginformáció

Marketingigazgatóságunk dinamikusan fejlődő terület, amely számos projektet, kampányt és beszállítói együttműködést kezel. Ehhez keresünk egy szenior szintű adminisztratív és működéstámogató szakértőt, aki biztosítja a terület átlátható, szabályozott és hatékony adminisztrációját, működését.

Feladatok

  • Marketing igazgatóság teljes adminisztratív és ügyviteli működésének koordinációja.
  • Folyamatok szabályozása, dokumentálása, szabályzatok naprakészen tartása.
  • Költségvetés tervezési, számlázási és teljesítési folyamatok kontrollja, adminisztratív támogatása.
  • Beszállítói szerződések, megrendelések, teljesítések adminisztrációja ERP rendszerben.
  • A megrendelési folyamatok működésének rendszeres felülvizsgálata, hatékonyságuk növelése érdekében fejlesztési javaslatok kidolgozása és bevezetésük támogatása.
  • Szerződés- és megrendelés-sablonok létrehozásának koordinációja, azok aktualizálása a jogi, üzleti és pénzügyi követelmények mentén.
  • Előkészített szerződések üzleti tartalmának előzetes felülvizsgálata, jóváhagyásra való javaslattétel.
  • Szoros, napi szintű együttműködés a kontrolling csapattal az üzleti folyamatok, tervek és riportálások összhangjának biztosításához.
  • Kiemelt szerepvállalás az adminisztratív folyamatok és belső szabályozások fejlesztésében, a hatékonyabb működés támogatása érdekében.
  • Szoros együttműködés a pénzügy, beszerzés és jogi osztály munkatársaival.
  • Adminisztratív adatszolgáltatás a vezetés és a kontrolling részére.
  • Marketing igazgatóság adminisztratív naptárainak, határidőinek koordinációja.

Elvárások

  • Legalább 5 év releváns adminisztratív és működéstámogató tapasztalat, nagyvállalati vagy ügyvédi iroda / tanácsadói környezetben szerzett tapasztalat előny.
  • Magas szintű ERP rendszer ismeret (pl. SAP, Navision, NetSuite).
  • Erős adminisztrációs és ügyviteli gyakorlat, dokumentációkészítésben szerzett rutin.
  • Precizitás, szabályozott működés iránti elkötelezettség.
  • Önállóság, proaktív problémamegoldás, jó szervezőkészség.
  • Magas szintű Excel/Sheets felhasználói tudás.

Előnyt jelent

  • Tapasztalat marketing vagy nagy projektes környezet adminisztrációjában.
  • Angol nyelvű adminisztrációs gyakorlat (nemzetközi beszállítókkal való adminisztratív kapcsolat).

Amit kínálunk

  • Biztos munkahely egy dinamikus iparágban – Határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség egy stabil és folyamatosan fejlődő vállalatnál, ahol hosszú távon tervezhetsz.
  • Folyamatos fejlődés és karrierlehetőségek – Hiszünk abban, hogy a tudás a siker kulcsa, ezért szakmai tréningekkel, belső képzésekkel és előrelépési lehetőségekkel támogatjuk a fejlődésedet.
  • Versenyképes juttatási csomag – Kiemelkedő alapbér, teljesítményalapú bónuszrendszer, további juttatások, amelyek elismerik a munkádat valamint havi nettó 50.000 Ft értékű cafeteria.
  • Egészség és jólét – Magán egészségbiztosítás, kedvezményes sportolási lehetőségek és egy olyan munkakörnyezet, ahol a kollégákra való odafigyelés kiemelt szerepet kap.
  • Csapat és közösség – Egy összetartó, támogató csapat része lehetsz, ahol a kollégák és a vezetők is elismerik a teljesítményed, és ahol a közös célokért dolgozunk.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM