Adminisztrációs és Árumenedzsment Munkatárs

Békés vármegye

Feladatok

1. Adminisztratív feladatok

  • Számlák, banki utalások előkészítése és adminisztrációja
  • Webshop adatok kezelése (új termékek rögzítése, adatmódosítások)
  • Törzsvásárlói rendszer kezelése
  • Cikktörzs karbantartása

2. Árumenedzsment és logisztika

  • Szállítói rendelések kezelése
  • Kapcsolattartás beszállítókkal
  • Árubevételezés bizonylatról
  • Készletadatok elemzése

3. Kommunikációs és egyeztetési feladatok

  • Kapcsolattartás üzletekkel és partnerekkel
  • Marketingakciók előkészítésében és rögzítésében való részvétel
  • Napi operatív egyeztetések

A feladatkör változatos, ezért sokat segít, ha könnyen átlátod a folyamatokat és magabiztosan tudod rendezni a napi teendőket.

Elvárások

  • Kereskedelmi gyakorlat feltétel
  • Minimum középfokú iskolai végzettség
  • Felhasználói szintű, magabiztos Excel és Word ismeret
  • Precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség, együttműködés beszállítókkal és üzletekkel
  • Rugalmasság és problémamegoldó gondolkodás

Előnyt jelent

Kinek a jelentkezését várjuk?
Várjuk a csapatba, aki:

  • ügyviteli szoftver kezelésében jártas
  • szereti a változatos feladatokat,
  • jól átlátja az összetett folyamatokat,
  • fontos számára a pontosság, megbízhatóság és önállóság,
  • hosszú távra keres biztos munkahelyet,
  • és szívesen dolgozik olyan környezetben, ahol a mindennapi operatív feladatok változatosak és felelősségteljesek.

Amit kínálunk

  • Bruttó 500.000–680.000 Ft havi bér (szakmai kompetenciától függően)
  • Hétfőtől péntekig tartó munkavégzés, nincs hétvégi munka
  • Mobiltelefon biztosított
  • Kulturált munkahelyi környezet
  • Önálló, felelősségteljes munkakör, amely a cégvezető iránymutatásait követi
  • A szabadságok éves keretén belüli tervezhetősége
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség dinamikus környezetben

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Munkavégzés helye: Békéscsaba
Munkaidő: H–P 8:00–16:30 (nincs hétvégi munkavégzés)
Cégünk adminisztrációs és árumenedzsment területre keres új munkatársat, aki jól átlátja a folyamatokat, strukturáltan dolgozik, és szereti a változatos, dinamikus feladatokat.
A munkakör több területet fog át, így olyan kollégát várunk, aki precíz, rugalmas és könnyen alkalmazkodik a napi operatív kihívásokhoz.

Jelentkezés módja

Kérjük, a "jelentkezem" gombra való kattintás után küldd el fényképes önéletrajzodat.

JELENTKEZEM