1. Adminisztratív feladatok
2. Árumenedzsment és logisztika
3. Kommunikációs és egyeztetési feladatok
A feladatkör változatos, ezért sokat segít, ha könnyen átlátod a folyamatokat és magabiztosan tudod rendezni a napi teendőket.
Kinek a jelentkezését várjuk?
Várjuk a csapatba, aki:
Munkavégzés helye: Békéscsaba
Munkaidő: H–P 8:00–16:30 (nincs hétvégi munkavégzés)
Cégünk adminisztrációs és árumenedzsment területre keres új munkatársat, aki jól átlátja a folyamatokat, strukturáltan dolgozik, és szereti a változatos, dinamikus feladatokat.
A munkakör több területet fog át, így olyan kollégát várunk, aki precíz, rugalmas és könnyen alkalmazkodik a napi operatív kihívásokhoz.
Kérjük, a "jelentkezem" gombra való kattintás után küldd el fényképes önéletrajzodat.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.