Account Management Specialist (French Speaking) - Primarily Remote - Budapest

Pest megye
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

Our client is a global IT services leader, reshaping business and technology models for the digital age through industry-focused consulting, fostering innovation and efficiency

 

 Join them now! 


  French Speaking Account Management Specialist  


 Location: Budapest (HQ in 9th district) –  Service windows: M-Fri: 8AM-6PM - 1-2 days of office presence per month 

     Training period: more in-office presence required


     Client: An American company supporting its clients in the management of electronic contracts across 180 countries.


Requirements:

  • Residence permit or EU citizenship
  • Highschool degree
  • Fluent French and English language skills
  • Relevant experience in customer service, particularly in subscription management, account maintenance, sales support, billing, or contract management, is an advantage.
  • Collaborative, flexible, and dynamic personality
  • Strong and transparent communication skills 
  • Capability to review, comprehend, and resolve complex issues
  • Exceptional attention to detail and adaptability in uncertain situation


If you join them, your responsibilities will be:

  • Mediation between the client and customers; sales support and client account management.
  • Provides customer support through telephone, email, and chat services; promptly escalates issues when specialized skills or additional capabilities are needed
  • Handles the resolution of customer issues, including complex account, subscription, and billing scenarios, supporting subscription management. 
  • Achieves and surpasses Customer Support service level goals and KPIs.
  • Collaborates with internal teams (Sales, Billing, etc.) to expedite issue resolution on behalf of the customer.

What they offer:

  • Competitive salary
  • Cafeteria
  • Sing-up bonus
  • Free sport allowance 
  • All You Can Move SportPass (at a discounted price)
  • Medicover health- and Generali life insurance
  • Work commute supplement
  • Monthly public transportation (BKV) pass price
  • Office parking space 
  • Safety glasses reimbursement
  • Language course reimbursement
  • Childbirth supplement 
  • Baby pack in case of childbirth
  • Bring your kids to work
  • Voluntary pension- and health fund membership fee contribution
  • Széchenyi Recreation Card
  • Fitness discount
  • A youthful, dynamic working environment


  How to apply?

  • Please apply via "Jelentkezem az állásra" button underneath!

Contact me if you have any questions: [Kattintson az e-mail cím megjelenítéséhez][email protected]

 


munkaerő-kölcsönzés eng.sz.: 10057-[Kattintson a telefonszám megjelenítéséhez]1/2012-0100-1046

munkaerő-közvetítés eng.sz.: 10097-[Kattintson a telefonszám megjelenítéséhez]1/2012-0100-848 

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/[Kattintson a telefonszám megjelenítéséhez]0701/67674-4/2021

 

 

 


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


JELENTKEZEM