Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.

Access Support Specialist Trainee (REF2296R)

A cég leírása

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Feladatok:

Az állás leírása

  • Szoftveres és telefonos távsegítség a Deutsche Telekom által megrendelt antenna (2G/4G/5G) állomásokat érintő műszaki fejlesztésekhez
  • Ezzel kapcsolatos bejövő hívások és változtatások (Change) adminisztrációja 
  • Telefonos kapcsolattartás a helyszínen lévő kivitelezővel 
  • Információcsere támogatása a helyszíni munkálatokat végző technikus és szakmai csoportok között

Elvárások:

Képzettség

  • Aktív, nappali hallgatói jogviszony
  • Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás (min. B1)
  • Heti minimum 20 óra ráérés (rugalmas)
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Csapatjátékos attitűd
  • Stressz- és monotonitástűrő képesség


További információk

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
Cégnév: Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK