Feladatok

Feladataid lesznek:
  • 1st line ügyfélszolgálatunknak (a kollégáidnak) és kiemelt ügyfeleinkek szakmai támogatása váltott műszakban
  • Rendszereinkkel kapcsolatos átfogó ismeretek gyors elsajátítása és folyamatos fejlesztése.
  • Legalább 3 hónap az ügyfélszolgálatunkon töltött támogatói feladatokban való részvétel
  • A szoftverek fejlesztésének folyamatos nyomon követése, végfelhasználói tesztelésben való proaktív részvétellel.
  • A 2nd level problémák okának feltárása, magyarázata 1stline- illetve ügyfélszinten egyaránt.
  • A feltárt anomáliák kezelésének menedzselése, a szükséges üzemeltetési vagy fejlesztési (esetleg más területekre átnyúló, pl. marketing, pénzügy, szolgáltatás-fejlesztés) feladatok egyeztetése és rögzítse.
  • Kiemelt ügyfelek extra támogatása magasabb szintű rendelkezésre állással, gyors segítségnyújtás.

Elvárások

Rád várunk, ha
  • erős benned az ügyfélközpontú gondolkodás;
  • magabiztosan beszélsz és írsz középfokú szinten angolul;
  • SQL alapismeretekkel rendelkezel (Postgres SQL előny);
  • junior LINUX ismeretekkel rendelkezel (terminál használata, fontosabb parancsok);
  • Ubuntu és debian linux ill. Apple/Mac platform felhasználói szintű ismerete;
  • HTML/CSS ismeretekkel rendelkezel;
  • junior progamozói tapasztalatod van (Java nyelv előny);
  • szívesen elmerülsz nagy rendszerek működésébe;
  • nem ijedsz meg a bonyolult üzleti logikáktól és a komplex folyamatoktól;

Előnyt jelent

  • előny ha van tapasztalatod CRM/ticketing rendszer használatában;
  • előny ha tudod mi az a PSD2 szabályozás és irányelv;
  • számlázási, számviteli ismeretek előnyt jelentenek;

Amit kínálunk

Hozzánk akkor éri meg eljönnöd dolgozni, ha
  • a szakmailag magas szintű és önálló munka, a folyamatos fejlődés lehetősége és a családias, emberközpontú munkakörnyezet érték számodra;
  • ha fontos neked, hogy komplex feladataid legyenek, amelyeken együtt kell dolgoznod a többi csapattal;
  • ha magas szintű empátiával bele tudod magad helyezni az ügyfeleink nézőpontjába, és olyan választ tudsz adni, amit te ügyfélként szívesen olvasnál;
  • és ha minden egyes ügyfélnek úgy akarsz segíteni, mintha ő lenne az egyetlen.

  Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy
  • odafigyelünk egymásra, kellemes, támogató munkakörnyezetet alakítottunk ki;
  • nem hagyunk magadra a problémáiddal, bármikor bármit megkérdezhetsz;
  • fontosabb a termék minősége, mint a határidő;
  • fontos, hogy jól érezzük magunkat együtt (és alkalomadtán szívesen menjünk el együtt enni-inni);
  • belülről láthatod egy olyan cég működését, amely már bizonyított valós piaci körülmények között;
  • Szilícium-völgyi hangulatban dolgozunk a Graphisoft Parkban.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen reggeli
  • Masszázs

Céginformáció

A Számlázz.hu-val kategóriát teremtettünk, amikor 2005-ben elsőként tettük publikussá online számlázónkat. Már akkor startup voltunk, amikor a felhőszolgáltatások, okostelefon, Tesla és a minyonok még a világon sem voltak. A megállíthatatlan innovációt mára több mint 700 ezer cég és több mint 900 ezer felhasználó csatlakozása dicséri, mindemellett a fintech-forradalom előtt lettünk a pénzügyi technológia előhírnöke, így 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léptünk új piacokra.
Bár a “corporate” multis hangulatnak még a gondolatától is irtózunk, mindig is nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat alkalmaztunk, továbbá tudatos stratégia és üzleti modell mentén építkezünk. A komoly fejlődési lehetőségek kiaknázása miatt keresünk új munkatársat csapatunk és szolgáltatásaink fejlesztésére.

JELENTKEZEM