Feladataid lesznek:

  • IT-bejelentések és problémák fogadása – 1st Level Support
  • Beérkező ticket-ek rögzítése, elemzése és megoldása
  • Összetettebb hibák továbbítása a 2nd/3rd Level IT csapat felé
  • Felhasználói kérdések és kisebb karbantartások támogatása

Elvárások:

  • Informatikai végzettség
  • 1–3 év szakmai tapasztalat IT support, helpdesk vagy felhasználói támogatás területén
  • Magabiztos Windows környezet ismeret (Active Directory, e-mail, MS Office)
  • Tapasztalat vállalati alapalkalmazások (pl. TMS, WMS) és jegykezelő rendszerek használatában
  • Angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban a mindennapi munkavégzéshez
  • Kiváló kommunikáció, problémamegoldó készség, csapatmunkára való alkalmasság

Amit kínálnak:

  • Modern IT-környezet egy dinamikusan fejlődő logisztikai vállalatnál
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek
  • Támogató, barátságos, összetartó csapat

Munkavégzés helye:

  • Kecskemét

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően?

  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM