Feladataid lesznek:
-
IT-bejelentések és problémák fogadása – 1st Level Support
-
Beérkező ticket-ek rögzítése, elemzése és megoldása
-
Összetettebb hibák továbbítása a 2nd/3rd Level IT csapat felé
-
Felhasználói kérdések és kisebb karbantartások támogatása
Elvárások:
-
Informatikai végzettség
-
1–3 év szakmai tapasztalat IT support, helpdesk vagy felhasználói támogatás területén
-
Magabiztos Windows környezet ismeret (Active Directory, e-mail, MS Office)
-
Tapasztalat vállalati alapalkalmazások (pl. TMS, WMS) és jegykezelő rendszerek használatában
-
Angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban a mindennapi munkavégzéshez
-
Kiváló kommunikáció, problémamegoldó készség, csapatmunkára való alkalmasság
Amit kínálnak:
-
Modern IT-környezet egy dinamikusan fejlődő logisztikai vállalatnál
-
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek
-
Támogató, barátságos, összetartó csapat
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
-
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
-
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.