A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Partnercégünk részére keresünk új munkatársat hosszú távra.
Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legnagyobb és leginkább diverzifikált, mintegy 2500 fiókból álló nemzetközi ...
Dokumentáció kezelés: rendszerezés, lefűzés, szkennelés Digitalizációs folyamatok segítéseSales terület adminisztrációs tevékenységeiKYC törvényi ...
A munkaidő többsége bankfiókban eltöltött, melynek a célja a kollégák támogatása, coachingja az üzleti célok elérésében Átfogó támogatást ...
Értékesítést megelőző folyamatok előkészítése Adminisztratív háttér biztosítása a Sales csapat részére Ajánlatadási folyamatban való részvétel ...
Értékesítők munkájának adminisztratív segítése; Ajánlatok készítése, információk bekérése; Szerződések elkészítése, rögzítése, hiánypótlás, lezárások ...
CRM rendszer kezelése, rendben tartása, adminisztrálása; Fejlesztések menedzselése, koordinálása; Főállású kollegák tréningelése; Belsős informatika ...
a tagszervezőket és az értékesítésben résztvevőket szakmailag támogatod, folyamatoptimalizálási projektekben veszel részt, kapcsolatot tartasz ...
Projektek, rendelések, ajánlatadások adminisztrációja Céges saját rendszerben rendelések kiadása, ellenőrzése, egyeztetések beszállítókkal Együttműködés ...
Kulcsszereped lesz az üzleti partnereinkkel való napi kapcsolattartásban és teljeskörű kiszolgálásukban ajánlatok-, kötvények kezelése, telefonos ...
a DVM Group által tervezett és kivitelezett új lakások értékesítési startégiájának támogatása CRM rendszer önálló és teljeskörű kezelése ...
Major Responsibilities - Support Sales Team and Demand Planner for the daily operation and overall business processes including ...
Telefonos kapcsolatfelvétel potenciális ügyfelekkel Szűrt listából kimenő hívások indítása, időpontok egyeztetése Feladathoz tartozó adminisztráció ...
Álmai állásához magabiztos nyelvtudásra van szükség? A siker garantált, ha itt tanul nyelvet. Megnézem »