Pozíció leírása: Kb. 10 fős csoport szakmai irányítása, Ügyvezetőnek való rendszeres riportálás, Hatékonyságnövelés és selejtcsökkentés, Termékminőség ...
megnézem
Pozíció leírása: Minőségbiztosítási folyamatok figyelemmel kísérése, fejlesztése, Vevői és belső reklamációk kezelése, Auditok előkészítése, ...
megnézem
Vevői panaszok kezelése és nyomon követése Problémamegoldó módszerek használata (8D, 5 Miért, Ishikawa, kockázatelemzés) Együttműködés a partner ...
megnézem
Termelés támogatása a termékek minőségénének biztosítása érdekében Dokumentációk elkészítése, kollégák képzése Termelési minőségbiztosítási mérőszámok ...
megnézem
Minőségbiztosítási folyamatok figyelemmel kísérése, fejlesztése, Vevői és belső reklamációk kezelése, Auditok előkészítése, aktív részvétel, ...
megnézem
Vevőképviseleti tevékenység, a vevőspecifikus követelmények érvényesítése és felügyelete Vevői és belső releváns reklamációk kezelése 8D riport ...
megnézem
Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure ...
megnézem
ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer és ISO 14001:2015 szerinti környezetirányítási rendszer működtetése kapcsolattartás ...
megnézem
Új termékek/szállítók bevezetésének támogatása. Érvényes vevői előírások elsajátítása, betartása és betartatása. Első mintázások megszervezése, ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.