Vevői panaszok kezelése és nyomon követése Problémamegoldó módszerek használata (8D, 5 Miért, Ishikawa, kockázatelemzés) Együttműködés a partner ...
megnézem
Minőségbiztosítási folyamatok figyelemmel kísérése, fejlesztése, Vevői és belső reklamációk kezelése, Auditok előkészítése, aktív részvétel, ...
megnézem
Új termékek/szállítók bevezetésének támogatása. Érvényes vevői előírások elsajátítása, betartása és betartatása. Első mintázások megszervezése, ...
megnézem
Production Quality Engineer (Gyártási minőségbiztosítási mérnök) Az új céged: Partnerünk jó hírű multinacionális autóipari gyártócég, akik jelenleg ...
megnézem
A projektek támogatása a minőségügyi oldalról és a QAP betartása a projektek ügyfélmérföldköveinek teljesítése érdekében Belső koordináció a ...
megnézem
Vevőképviseleti tevékenység, a vevőspecifikus követelmények érvényesítése és felügyelete Vevői és belső releváns reklamációk kezelése 8D riport ...
megnézem
Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure ...
megnézem
ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer és ISO 14001:2015 szerinti környezetirányítási rendszer működtetése kapcsolattartás ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.