Senior Architect - Contact Center Solutions (REF2160G)
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat ...
megnézem
Felelős az ügyfélszolgálati műveletek minőségének nyomon követéséért, értékeléséért és javításáért. A minőségbiztosítási folyamatok kidolgozása, ...
megnézem
Bejövő hívások kezelése, telefonon érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása Információ szolgáltatása telefonon keresztül a bank ...
megnézem
Meglévő ügyfeleink számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások ajánlása telefonos tanácsadáson keresztül Kapcsolódó szolgáltatások ...
megnézem
A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása; Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás; ...
megnézem
A munkaidő négy-hat óra, amelyet az alábbi időintervallumokban lehet ledolgozni: 8:00 órától 12:00-ig vagy 13:00 órától 19:00 óráig. ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.