Senior Architect - Contact Center Solutions (REF2160G)
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
A Magyar Posta megbízható és kiszámítható munkahely. Belépésedet követően segítünk abban, hogy munkádat könnyen és hatékonyan el tudd ...
megnézem
Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül. Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt. Visszáruk ...
megnézem
Location: DEBRECEN, Hungary on-site, Type: Full time NIGHT SHIFT opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 ...
megnézem
Milyen kihívásra keressük új Head of Customer Support kollégánkat? Törekedj a legjobb ügyfélélményre: Fejleszd a minőségbiztosítási rendszerünk, ...
megnézem
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying ...
megnézem
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate ...
megnézem
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.