Vevői panaszok kezelése és nyomon követése Problémamegoldó módszerek használata (8D, 5 Miért, Ishikawa, kockázatelemzés) Együttműködés a partner ...
megnézem
Minőségbiztosítási folyamatok figyelemmel kísérése, fejlesztése, Vevői és belső reklamációk kezelése, Auditok előkészítése, aktív részvétel, ...
megnézem
Új termékek/szállítók bevezetésének támogatása. Érvényes vevői előírások elsajátítása, betartása és betartatása. Első mintázások megszervezése, ...
megnézem
Production Quality Engineer (Gyártási minőségbiztosítási mérnök) Az új céged: Partnerünk jó hírű multinacionális autóipari gyártócég, akik jelenleg ...
megnézem
Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.